دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر ویدیویی از داخل بالگرد حامل رئیسی به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و امیرعبداللهیان وزیر خارجه منتشر کرده است.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی جزئیاتی درباره سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی خبر داد.

زیرنویس شبکه خبر جزئیاتی درباره وقوع حادثه برای بالگرد ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واقعیات کشور گویای آن است که علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن، جامعه ایران پویا و استوار مانده و با صبوری و متانت از منابع امنیت و روند توسعه ای خود صیانت می‌کند.

2 نماینده استان آذربایجان شرقی به خبر دچار حادثه شدن بالگرد رئیس دولت سیزدهم واکنش نشان دادند.

تسنیم درخصوص سانحه برای بالگرد حامل رئیسی نوشت: برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته است.

زیرنویس شبکه خبر از وقوع حادثه برای یکی از بالگردهای همراه رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی خبر داده است

احمد وحیدی گفت: نگهداری سگ در آپارتمان حتماً نباید برای دیگران مشکلی ایجاد کند و اگر موجب ایجاد اشکال شود، یا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد کند؛ می‌توانیم با استناد به قوانین عمومی به موضوع رسیدگی کنیم.

فارس شایعه دچار حادثه شدن هلی کوپتر حامل ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد.

احمد دنیامالی نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس استمزاجی که از نمایندگان داشتم، ان‌شاءالله ریاست مجلس آینده به آقای قالیباف سپرده خواهد شد.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دفاع از تمامیت ارضی کشور، توجه به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای آن و نهایتاً پاسداری از حریم ایران اسلامی، نیازمند بهره‌گیری از هوش، تجربه، توان عملیاتی و اجرایی سربازان نخبه است.

اولین جلسه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اول خرداد ماه برگزار خواهد شد و در این جلسه اعضای هیئت رئیسه مجلس انتخاب می شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:: نظام ما در برخورد با فساد با کسی تعارف ندارد و امیدوار هستیم همان طوری که الان پیش می رویم با جدیت بیشتری در این حوزه گام برداشته شود.

صادق طباطبایی: واضح است که برنامه‌ی آینده‌ی ایران در برنامه‌ی درازمدت تا آن‌جا که من اطلاع دارم استفاده از نیروگاه‌های اتمی نیست... این کارآموزها قراردادشان با سازمان انرژی اتمی در رژیم سابق بسته شده و گفتم تا آن‌جا که اطلاع دارم آن عده‌ای که در فرانسه بودند به ایران خواسته شدند.

رئیس دولت سیزدهم گفت: ارتباط ما با کشور دوست، برادر و همسایه و به تعبیر رهبر انقلاب، آذربایجان فراتر از رابطه همسایگی است رابطه ما خویشاوندی است و این رابطه و پیوند یک ارتباط مستحکمی است که ریشه در باورهای دو ملت و کشور دارد و تاریخ و تمدن و پیشینه تاریخی ما را به هم پیوند می دهد.

نماینده رفسنجان در مجلس در واکنش به مصوبه مجلس در خصوص تعطیلی روز شنبه گفت: این مصوبه اتفاق ننگینی بود که در روزهای آخر مجلس رخ داد؛ ضمن عذرخواهی از پیشگاه خداوند متعال و مردم نجیبمان، امیدوارم این مصوبه از سوی شورای نگهبان رد شود.