سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: هوا شدیداً مه‌آلود و هموار با بارش شبنمی است و آثاری از برف در منطقه مشاهده می‌شود، در نتیجه علی‌رغم اینکه همه عوامل امدادی و محلی بسیج شدند، اقدام جستجو به سختی پیش می‌رود.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مردم خواستند که برای سلامتی رئیس دولت سیزدهم دعا کنند.

اینستاگرام ابراهیم رئیسی به خبر وقوع حادثه برای رئیس دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

فارس نوشت: خبرنگار فارس در ورزقان در روستای "اوزی" با تیم امدادی هلال احمر همراه شده و به سمت منطقه پیرداود در حال حرکت و جست و جو است. علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رئیس دفتر رئیس جمهور در محدوده جست وجو حضور دارند.

عصر امروز جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و مواردی از دستور جلسه به تصویب رسید.

ایرنا در خصوص سانحه بالگرد رئیسی نوشت: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و همچنین شرایط جوی نامساعد بویژه مه غلیظ در منطقه عملیات جستجو و نجات زمانبر است.

سخنگوی دولت از سفر معاون اجرایی به همراه بخشی از اعضای دولت به تبریز خبر داد.

تصاویری از همراهان ابراهیم رئیسی در بالگرد حادثه دیده مشاهده می کنید.

خبرنگار میدانی فارس گفت: مه در منطقه بسیار شدید و غلیظ است و دید افقی کمتر از 5 متر است. باران نیز در منطقه در حال باریدن است.

بنا بر ادعای کیهان، «حال رئیس‌جمهوری مساعد و پایدار گزارش شده است».

نماینده مردم تبریز گفت: سه هلی‌کوپتر حامل اعضای دولت و مسئولان استانی بوده‌اند که در یکی از آنها آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان حضور داشته و در هلی‌کوپتر دیگر علی اکبر محرابیان زیر نیرو و همراهان، حاضر بوده‌اند، هر دو هلی‌کوپتر حامل محرابیان و بذرپاش سلامت به زمین نشسته‌اند، اما هلی کوپتر حامل رئیسی سقوط کرده است.

دهقانی نماینده ورزقان تاکید کرده که «هنوز به هلی‌کوپتر رئیسی دسترسی نداریم. شرایط منطقه خشن است و اطلاع دقیقی نداریم».

نماینده خداآفرین و کلیبر درباره علت سانحه برای بالگرد همراه کاروان رئیس دولت سیزدهم که در نزدیکی مرز آذربایجان اتفاق افتاده، توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نوشت: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد و به زودی خبر سلامتی رئیس جمهور ایران را بشنویم.

تصویری از رئیسی هنگام پیاده شدن از بالگرد هلال احمر درحال انتشار است که مربوط به دوسال پیش است.