دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

در حالی که مدیران سوار بر مدیریت شهری تهران در شورای پنجم یکدست اصلاح طلب و در همسویی کامل با دولت دوازدهم بود، قدم جدی و موثری برای بهبود کیفیت هوای پایتخت برنداشت؛ در ژستی طلبکارانه می‌خواهند همه کاسه کوزه ها را بر سرمدیران فعلی بشکنند!

رقابت های قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان پاراتکواندو بانوان (ورود به اردوی تیم ملی) امروز دوشنبه 12 دی ماه معرفی شدند.

رییس فدراسیون فوتبال، از شروع عملیات ساختمانی در مرکز ملی فوتبال بازدید کرد.

کاپیتان تیم ملی هندبال با اشاره به آغاز مسابقات قهرمانی جهان از 22 دیماه گفت: در حال حاضر در اردو و تمرین زیر نظر یکی از بهترین مربیان هندبال جهت بالابردن سطح آمادگی در رقابت های جهانی هستیم.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشوربا بیان اینکه با ورود همه جانبه تمامی دستگاه های ذی ربط به ویژه سازمان بازرسی، شاهد تعیین تکلیف میزان قابل توجهی از کالاها هستیم، گفت: شاهد رشد 499 درصدی فروش کالاها در 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

تصاویر جدید ازحمله سپاه به مقر گروهک های کرد تجزیه طلب را مشاهده میفرمایید.

قیاسیان گفت: 110 میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های ورزشی استان لرستان جذب شد.

حجت‌الاسلام حسینی با حضور در مجموعه دیپلمات سنتر بروجرد گفت: نباید اجازه داد عده‌ای با قانون‌شکنی مراکز خرید را بدنام کنند، می‌خواهیم کمک کنیم تا مشکل حل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی فناوری هسته‌ای در خدمت مردم است، گفت: ما توانستیم با یک کار آزمایشگاهی تسهیلاتی که می‌توانیم روی محصولات نفتی به خصوص مازوت؛ که امروز یکی از محصولات مبتلا به هست سولفور آن را از طریق فناوری پلاسما کاهش دهیم.

بهزاد غریب‌پور هنرمند تصویرگر در 65 سالگی درگذشت.

دبیر هفته نامه صبح صادق: دشمن امروز با تمام توان و با جنگ ترکیبی به میدان آمده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند.

سردار نقدی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن از برخی مشکلات جامعه سوء استفاده کرد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اغتشاش و آشوب، واقعیت اقتدار و سربلندی و پیروزی مردم را به چالش بکشند.

نظری گفت: اروپایی‌ها پرونده سیاهی در حوزه حقوق زنان از خود به جا گذاشتند و حق ندارند امروز داعیه دار دفاع از حقوق زنان باشند.

جعفر قادری گفت: این امکان وجود ندارد که لایحه بودجه 1402 تا پایان سال جاری مصوب شود.

همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر یازده شهید گمنام دفاع مقدس پس از ورود به سیستان وبلوچستان بر روی دستان مردم شهید پرور این خطه از کشور تشییع و در مکان های مدنظر تدفین می‌شوند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها دچار شکاف عمیق نسلی با نسل‌های گذشته شده‌اند و گفتمان آن‌ها توسط هیچ‌کدام از نسل‌های پیشین فهمیده نمی‌شود و ما باید شرایط برگشت به گفتمان بین‌نسلی را فراهم کنیم.