دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

زهره واحدیان بانوی خستگی ناپذیر که از نوجوانی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس حضور داشت و بعد از جنگ نیز در جبهه فرهنگی حوزه کتاب فعال است.

طاهری با بیان اینکه قم دارای 8 مرکز تولید ماهیان خاویاری با ظرفیت پروانه بهره برداری 105 تن گوشت است اضافه کرد: قم جایگاه ششم کشور را در تولید خاویار پرورشی بدست آورده است، گوشت و خاویار پرورشی استان بدلیل استفاده از آبهای تمیز و نظارت مستمر کارشناسان دامپزشکی از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 در بازار آزاد تهران به مبلغ 18 میلیون و 648 هزار تومان رسید.

گردان جنین به صورت رسمی با انتشار ویدئویی از گردان شهید «بهاء ابوالعطاء» در این شهر رونمایی کرد.

حیدری گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان برای ساخت، توسعه و تجهیز 22 طرح بیمارستانی، درمانگاهی و مرکز بهداشت در استان هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری برسند.

آیین بدرقه و وداع با پیکر پاک شهید امنیت احمد صالحی امروز و فردا در مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

مشکلات برنجکاران و باغداران مازندرانی در زمینه فروش محصولات تولیدی در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته (از دیروز تا امروز) 48 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده است.

در نخستین روز از هفته بسیج، فرماندار، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

علل تاخیر در ورود VAR به فوتبال ایران از سوی وزیر و معاون وزارت ورزش و جوانان مورد تشریح قرار گرفت.

فتوحی گفت: جابجایی دکل برق هم با همکاری نیروهای برق منطقه‌ای زنجان و شرکت توزیع نیروی استان البرز در حال پیگیری است و هیچ گونه قطعی برق نداریم و امیدواریم که کمتر از 24 ساعت جابجایی دکل نیر انجام شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان بسیجی به شهادت رسیده در ارومیه خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با شهادت بسیجی سید عباس سید فاطمیه دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

تیم ملی فوتبال ایران با وحدتی که کارلوس کی‌روش در رختکن ایجاد کرده، نگاه زیادی به درخشش در جام جهانی قطر خواهد داشت.

حاج سیف الله معینی که دانش کشت زرشک را در خراسان جنوبی فراگرفته و سالیان سال است به استان اصفهان و شهرستان برخوار منتقل کرده، اکنون دیگر لقب «پدر زرشک استان اصفهان» را به خود گرفته است. او از علاقه اش به کشت زرشک می گوید.

نمایشگاه پنجره با هدف نشان‌دادن توانمندی‌های مجمع‌های دانشجویان در دانشگاه شیراز تشکیل و برگزار شده است.

حساب رسمی فیفا در اینستاگرام به گروه B جام جهانی 2022 پرداخت.