دوشنبه 14 خرداد 1403

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین امروز (پنجشنبه) در نشستی مطبوعاتی گفت که مقامات روسیه هیچ تماسی با ترامپ ندارند. وی همچنین اقدام نروژ برای محدود کردن گردشگران روسی را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 آمریکا که پس از شکست‌های پی در پی در انتخابات مقدماتی از رقابت‌ها کناره‌گیری کرد، می‌گوید به‌رغم آنکه ترامپ در بسیاری از سیاست‌ها «بی‌نقص نیست» اما در انتخابات ریاست‌جمهوری از او حمایت خواهد کرد. نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 آمریکا که پس از شکست‌های پی در پی در انتخابات مقدماتی از رقابت‌ها کناره‌گیری کرد، می‌گوید به‌رغم آنکه ترامپ در...

وب‌گاه گسترش

بازار ارزهای دیجیتال، به ویژه اتریوم (ETH)، طی هفته گذشته روندی صعودی داشته است. این موضوع در پی حواشی مربوط به افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات این آلت‌کوین بوده است. به طوری که قیمت اتریوم در دو روز گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته و از 3800 دلار گذشته است.

وب‌گاه فرارو

کمپین ترامپ روز سه‌شنبه اعلام کرد شروع به پذیرش کمک‌های ارز‌های دیجیتال می‌کند و این اقدام را همبستگی با مخالفان «کنترل دولت سوسیالیستی» بر بازار‌های مالی ایالات متحده معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، همزمان با پایان جلسه ادای شهادت در دادگاه پرداخت حق السکوت، در جایگاه حاضر نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه الجزیره در گزارشی اعلام کرد آقای رئیسی در شرایطی پست ریاست‌جمهوری ایران را تحویل گرفت که این کشور از اوج تحریم‌های آمریکا رنج می‌برد اما او با این وجود توانست نفت ایران را به میدان برگرداند.

وب‌گاه گسترش

در حالی که رقابت‌های انتخاباتی در جریان است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، صفحه جمع‌آوری کمک‌های ارز دیجیتال را راه‌اندازی کرده است. ستاد انتخاباتی وی اعلام کرده که از طریق ارزهای دیجیتال نیز امکان دریافت کمک‌های مالی فراهم شده است. این اولین بار است که یک نامزد ریاست‌جمهوری در آمریکا، جمع‌آوری کمک‌های مالی خود را به ارزهای دیجیتال گسترش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمپین ترامپ، با افزودن گزینه ارز دیجیتال، پذیرش کمک مالی به ارز دیجیتال را آغاز کرده است. این در حالی است که در زمانی که ترامپ در قدرت بود، نسبت به ارزهای دیجیتال تردید داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با رقابت‌های انتخاباتی، ترامپ صفحه جمع آوری کمک های ارز دیجیتال را راه اندازی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولیور استون در مستند جدیدش با عنوان «لولا» درباره لوییس اینیاتسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور برزیل، صحبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از نمایش فیلمی در جشنواره کن درباره دونالد ترامپ، کمپین رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد به دلیل محتوای نادرست این فیلم، علیه این فیلم اقدام قانونی خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از نمایش فیلم «کارآموز» ساخته علی عباسی در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن که درباره زندگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکاست و او را به عنوان یک متجاوز، به تصویر می‌کشد

وب‌گاه عصر ایران

کمپین انتخاباتی 2024 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در ماه آوریل برای نخستین بار کمک های مالی کمتری را نسبت به رقیب جمهوری خواهش دونالد ترامپ جمع آوری کرده است.

خبرگزاری تسنیم

"گروه رسانه و فناوری ترامپ" TMTG که متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکاست در اولین گزارش درآمد خود به عنوان یک شرکت سهامی عام، اعلام کرد که بیش از 300 میلیون دلار را در سه ماهه اول 2024 از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

این گاف در حالی از سوی بایدن مطرح شد که همه‌گیری کووید -19 در آخرین سال‌های ریاست جمهوری دونالد ترامپ شروع شد، نه در زمان ریاست جمهوری اوباما و بایدن نیز در زمانی که این همه‌گیری رو به پایان می‌رفت، به ریاست جمهوری آمریکا رسید و وارد کاخ سفید شد.