دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

راهنمایی و رانندگی

راهنمایی و رانندگی

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: در سال 1401 در شهر تهران تعداد 540 نفر و در سال 1402 تعداد 624 نفر در اثر تصادفات ناشی از رانندگی فوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: «شهرداری تهران اخیراً وعده‌هایی را برای راه‌اندازی سامانه‌هایی به‌روزتر و اجرای راهکارهای ترویجی مناسب‌تر به‌منظور توسعه دوچرخه‌سواری در پایتخت ارائه کرده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا با تأکید بر اینکه پلیس به‌شدت از گسترش دوچرخه‌سواری در تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور حمایت می‌کند، گفت: «شهرداری تهران اخیراً وعده‌هایی را برای راه‌اندازی سامانه‌هایی به‌روزتر و اجرای راهکارهای ترویجی مناسب‌تر به‌منظور توسعه دوچرخه‌سواری در پایتخت ارائه کرده است که امیدواریم هرچه زودتر به سرانجام برسد.»

وب‌گاه فرارو

یک اتومبیل شاسی‌بلند 2 دیفرانسیل کافی است تا دیگر کوه و جنگل و کویری نباشد که ندیده باشید. خودرویی که با صدایی مهیب انواع موانع را پشت سر می‌گذارد تا شما قدرت رانندگی‌تان را به رخ بکشید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. در این ویدئو حسن داوری، فرماندار مشهد بود که کت و شلوار به تن دارد و وسط سیل ایستاده و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کند که به کدام سمت بروند. کاری که وظیفه و تخصص نیرو‌های پلیس راهور است. منتقدان به این رفتار داوری معتقد بودند در شرایطی که بحران کل شهر را دربر گرفته بود، بهتر بود فرماندار بر حوزه اصلی کار خود که همان فرماندهی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش عرشه آنلاین، فیلمی منتشر شده در فضای مجازی که به نظر محسن داوری، فرماندار مشهد است که به جای چاره مدیریت سیل و بحران، نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را بازی می‌کند!/ انتخاب

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نرخ پیشنهادی ما و نرخی که دولت قصد ابلاغ آن را دارد تفاوت‌هایی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: خودروهای آفرود با توجه به قوانین و مقررات فعلی راهنمایی و رانندگی، اجازه تردد در معابر عمومی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه فرارو

مسیر کندوان به دلیل حجم سنگین تردد و ترافیک خودرو‌ها یکطرفه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: خودروهای آفرود با توجه به قوانین و مقررات فعلی راهنمایی و رانندگی، اجازه تردد در معابر عمومی ندارند. معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: خودروهای آفرود با توجه به قوانین و مقررات فعلی راهنمایی و رانندگی، اجازه تردد در معابر عمومی ندارند. به گزارش عرشه آنلاین، سردار محمدباقر سلیمی اظهار داشت: خودروهای آفرودی که با تغییرات در ارکان اصلی وسایل نقلیه ساخته...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، گفت: در پی اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح ترانشه در محور هراز در محدوده استان مازندران، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از 31 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس اعلام رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا، مهلت تعویض پلاک های سوخته و مخدوش خودروها روز دوشنبه 31 اردیبهشت پایان می‌یابد و پس از آن به محض مشاهده توسط پلیس، اعمال قانون و توقیف شده و معرفی به مراجع قضایی نیز انجام خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

فیلمی منتشر شده در فضای مجازی که به نظر محسن داوری، فرماندار مشهد است که به جای چاره مدیریت سیل و بحران، نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را بازی می‌کند!

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از 31 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه خبرداد.