جمعه 21 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: همه ما مدیون تلاشها و زحمات معلمان هستیم و تمامی پیشرفتها و دستاوردهای کشور آثار خدمات و زحمات معلمین است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور از وزیر آموزش و پرورش خواست آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هرچه سریع‌تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحوم نادر طالب زاده با ایجاد شبکه مقتدر ضد اسرائیلی در آمریکا و اروپا، ظرفیت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز 9 اردیبهشت ماه، دومین سالگرد مرحوم نادر طالب زاده، مستندساز، پژوهشگر و یکی از اهالی رسانه است.

خبرگزاری تسنیم

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» مراسم یادبود نادر طالب‌زاده است که در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام باباخانی گفت: یکی از راه‌های ارتباط هیئات، مهرواره «هوای نو» است که تلاش می‌کند فضای هیئت را برای چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی مهیا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه‌های قرآنی کشور» به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد تومان بالغ می‌شود که به تنهایی با مجموع بودجه بخش‌هایی که مرکز پژوهش‌ها بررسی کرده، برابری می‌کند. دولت در لایحه بودجه 1402 برای این شورا بودجه 2 هزار و 961 میلیارد تومانی پیشنهاد داده بود، ولی مجلس این بودجه را 53 درصد افزایش داد و به چهار هزار و 561 میلیارد تومان رساند. بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه فراخوان پس از تایید شیوه نامه در هیات جذب و پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه به صورت رسمی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی (WWW.CFU.AC.IR) اطلاع رسانی گسترده خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان اردیبهشت امسال این رویداد مهم نظام تعلیم و تربیت تدوین و عملیاتی شود. بخشی از دانش‌آموزان و طلاب می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه «جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان» توسط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد. بخشی از دانش‌آموزان و طلاب می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند این موضوع از خرداد امسال اجرا خواهد شد. آیین‌نامه «جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی،...

خبرگزاری تسنیم

بخشی از دانش‌آموزان و طلاب می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند این موضوع از خرداد امسال اجرا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای تلاش قرآنی در ماه رمضان این بود که تصویر کشورمان در فضای بین‌المللی به خصوص در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد.

خبرگزاری تسنیم

عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان به همت فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام ماندگاری گفت: پویش زندگی با آیه‌ها با تدبر روزانه در یک آیه به ما می‌فهماند که قرآن مسیریاب سعادت است؛ چنانچه قرآن می‌فرماید:«ذَلِکَ الکِتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ هُدًی لِلمُتَقِینَ؛ این کتاب که هیچ شکی در آن نیست، راهنمای پرهیزگاران است.»

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، رضایت و استقبال گسترده مردم از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صداوسیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، رضایت و استقبال گسترده مردم عزیز از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صدا و سیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد. جبلی با اشاره به اینکه که رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری قرار گرفت،...