دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی پس از تشییع در مشهد، در دارالزهد حرم مطهر رضوی آرام گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز 15 اسفند پیکر مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی در مهدیه مشهد و در میان جمعی از مردم و مسئولین این شهر و شاگردان آن مرحوم تشییع شد.

وب‌گاه الف

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی، امروز با حضور در مهدیه مشهد با حضور جمعی از مردم انقلابی مشهد برگزار و در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اقدامی قاطع و جهادی، 15 مورد شکایت از شهرداری‌های این استان به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به پسماندها ثبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: چند مطالبه روی زمین مانده در حوزه قرآنی داریم و یکی از مطالبات تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم است که توسط رهبر انقلاب تاکید شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام قرائتی گفت: جلسه قرآن طولانی نشود. برای نمونه دقت کنید نماز جمعه را، چون مردم دو خطبه گوش داده‌اند دو رکعت است، که به مردم سخت نگذرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اجرای طرح «مسطورا» به ماه رمضان ختم نشود و ادامه‌دار باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس آیت الله محمد امامی کاشانی در کنار رهبری را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سیستان و بلوچستان و اعلام فراخوان گروه‌های جهادی، شورای شبکه هم‌آهنگی هیأت و تشکل‌های دینی در یک جلسه فوق‌العاده تصیم گرفت تا هیأتی‌ها به کمک سیل‌زدگان این منطقه بروند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گزارشی از جلسه پنجاه و نهم این شورا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حماسه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، اظهار داشت: همه ما مسئولان و سیاستگذاران در جمهوری اسلامی باید قدردان مردمی که علارغم مشکلات و بی مهری ها، پای کار نظام مانده اند، باشیم. او با اشاره به شکست و توییت یکی از معاونان دولت قبل در این انتخابات مبنی بر آمدم،...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی درگذشت آیت الله امامی کاشانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیت صادر کردند.