دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی از اعطای وام 150 میلیون تومانی به سربازان مهارت دیده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، درباره تعداد کارکنان وظیفه‌ای که دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده‌اند اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی از زمان ابلاغ طرح که سال 1400 بود، همزمان با ستاد کل نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های نیرو‌های مسلح موضوع مهارت آموزی کارکنان وظیفه را آغاز کرد که این طرح بسیار مفید،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: در 3 سال اخیر 10 هزار سرباز را در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی آموزش داده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در هشتصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که صبح روز سه‌شنبه -22 اسفند - با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از سه تابلوی نفیس مزین به بیانات رهبر معظم انقلاب رونمایی شد. حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر اعضای شورا نیز در این جلسه حضور داشتند. «اصلاح فرهنگ عمومی از همه کار‌ها مهم‌تر است» یکی...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: طرح مسطورا (سطر سطر زندگی کردن با آیه‌های قرآن کریم)، با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری سایر دستگاه ها طی ماه مبارک رمضان در مساجد استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کم نیستند روحانیونی که در محافل ورزشی حضور فعالی دارند. برخی از آن‌ها حوزوی بودند و سپس پا به عرصه ورزش گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از تأسیس شناخت‌نامه فرهنگ انقلاب اسلامی بر بستر وب خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی مرادخانی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت روایت دقیق و کامل از آثار، رویداد‌ها و چهره‌های مؤثر فرهنگی تبلیغی و هنری در عرصه فرهنگی انقلاب و فقدان اطلاعات کامل و صحیح از بسیاری این چهره‌ها و رویدادها، و بنا بر دستور رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی، شناخت‌نامه فرهنگ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از انتشار شناخت‌نامه فرهنگ انقلاب اسلامی بر بستر وب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

نشست وبیناری مسئولان چهار نهاد مرتبط با امور قرآنی کشور برگزار شد و طی آن بر ایجاد یک حرکت منسجم از سوی تمام نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور تأکید شد.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر بخش عکس و گرافیک جشنواره دانش آموزی مدرسه در روز نخست از مراسم پایانی این رویداد معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معرفی نفرات برتر در بخش عکس و گرافیک جشنواره دانش آموزی مدرسه در روز نخست از مراسم پایانی این رویداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت قرآن وزارت فرهنگ گفت: 4 هزار مسجد در کشور به پایگاهی برای مراسمات قرآنی تبدیل خواهد شد و این محافل در ماه رمضان جلوه بیشتری خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

جلیلی با تأکید بر اینکه تفاوت حکمت سیاسی اسلام با سایر اندیشه‌ها در نگاهی است که به گستره هستی دارد، گفت: در عرصه اندیشه و عمل در این نگاه باید به شاخص‌های قرآن عمل کنیم؛ یعنی نباید به تعداد و کثرت عمل کنیم بلکه شاخص حقیقت، تفکر و تعقل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به مناسبت درگذشت آیت‌الله امام کاشانی گزارشی از زندگی وی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله محمد امامی کاشانی که همگان وی را به خطبه‌های دلنشین نماز‌های جمعه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، می‌شناسند، روز 12 اسفند 1402 دار فانی را وداع گفت.