دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

وب‌گاه گسترش

در پیامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، درگذشت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را به خاندان محترم و بازماندگان و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. این عالم متقی و خدوم در طول سال‌های متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب در مجموعه روحانیت مبارز و چه پس از آن در جایگاه‌های حساس مانند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

خبرگزاری مهر

هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین از 14 اسفند تا 18 اسفند برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

درهای تالار وحدت از 8 صبح روز جمعه یازدهم اسفند ماه باز شد، و هنرمندان از حوزه‌های مختلف، پیشکسوتان و اهالی فرهنگ آمدند تا در انتخابات شرکت کنند.

وب‌گاه الف

پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر بار دیگر برای نمایش یک همبستگی و اقتدار ملی در تالار وحدت دور هم جمع شده‌اند، روزی برای تعیین سرنوشت روزی برای نمایش وحدت در تالار وحدت.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفتگو را ابزار مهمی برای ارتقاء تبیین و همدلی برای رسیدن به تعالی فرهنگی دانشت و گفت: یک‌میلیون نفر در 800 پاتوق گفتگویی که به همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات در سراسر کشور برگزار شده، شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم معارفه مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و سرپرست مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و احمد رمضی به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با تصویری با محوریت اهمیت حضور مردم در انتخابات و شعار «رای ما ایران را می‌سازد» رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه‌ی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران همراه با شعار «رأی ما ایران را می‌سازد...» رونمایی شد. این دیوارنگاره دعوتی جمعی از مردم برای حضور در انتخابات است، که با نشانی از برنامه تلویزیونی «به اضافه یک» اکران شد. برنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی با تصویری به محوریت اهمیت حضور مردم در انتخابات، صبح امروز اکران شد.