دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شکیبا محبی‌تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری هفته ملی جمعیت اظهار داشت: دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت هفته آینده برگزار خواهد شد. وی با اشاره به عناوین هفته جوانی جمعیت ادامه داد: انشالله از 29 اردیبهشت که روز اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد و اغاز هفته جوانی جمعیت است. این مسئله کاملا مردمی است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت 3 ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، «انقلاب اسلامی» و شخصیتی همچون امام (ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب «خواندنی» بسیار کم است که باید در این موضوعات تولید کتاب مناسب برای نسل جوان انجام گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب فرمودند: فعالان فضای مجازی کتاب‌های خوبی را که در زمینه‌های مختلف علمی، ادبیات، تاریخ، هنر، مسائل دینی و اعتقادی و در یک کلام «کتاب‌های مفید» را معرفی و ترویج کنند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، «انقلاب اسلامی» و شخصیتی همچون امام (ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب «خواندنی» بسیار کم است که باید در این موضوعات تولید کتاب مناسب برای نسل جوان انجام گیرد.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای در مورد کتاب و کتابخوانی اظهاراتی را فرمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر انقلاب در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و صاحبان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر و وضعیت بازار کتاب و همچنین میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای، انگیزه خود از چنین بازدیدی را در درجه اول میل شخصی و علاقه به کتاب برشمردند و افزودند: یکی دیگر از دلایل...

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌کنندگان در طرح تخصصی حفظ کل قرآن که از سوی مؤسسه مشکات برگزار می‌شود، می‌توانند جهت دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث از سوی وزارت علوم و تحقیقات اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح استفساریه بندی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره وابسته به شرکت‌های دولتی تکلیف کردند 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات از سمت خود استعفا دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روح‌الله حریزاوی در توئیتی نوشت: تکلیف تعطیلات آخر هفته مشخص است و رهبر انقلاب بارها نسبت به عواقب پیروی از سبک زندگی کفار هشدار داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کریم منصوری، قاری و معلم قرآن در بیان اهمیت نقش معلم در رشد انسان با بیان خاطره‌ای از دوران تحصیل خود می‌گوید: اگر تشویق و حمایت‌های اساتید قرآن نبود، شاید سرنوشت دیگری پیدا می‌کردم؛ خدای متعال عنایت کرد و در این مسیر قرار گرفتم و به همین جهت خدا را شکر می‌کنم که این افراد را در مسیر تربیتم قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان