دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان تبلیغات اسلامی

سازمان تبلیغات اسلامی

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام ماندگاری گفت: پویش زندگی با آیه‌ها با تدبر روزانه در یک آیه به ما می‌فهماند که قرآن مسیریاب سعادت است؛ چنانچه قرآن می‌فرماید:«ذَلِکَ الکِتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ هُدًی لِلمُتَقِینَ؛ این کتاب که هیچ شکی در آن نیست، راهنمای پرهیزگاران است.»

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، رضایت و استقبال گسترده مردم از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صداوسیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در آیین تجلیل از برنامه‌سازان نوروز و ماه مبارک رمضان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، رضایت و استقبال گسترده مردم عزیز از برنامه‌های رمضانی و نوروزی صدا و سیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف کرد. جبلی با اشاره به اینکه که رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری قرار گرفت،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان رمضان و نوروز به این نکته اشاره کرد: رسانه ملی در مدتی کوتاه دو مرتبه مورد تفقد و تحسین رهبری معظم انقلاب قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور شهردار تهران، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال 1403 برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب شب گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در حوزه هنری برگزار شد. اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده داشت. در ابتدای این مراسم، محمدرضا باقری دبیر اجرایی هفته هنر صحبت کرد و گفت: بیش از 1000 نفر از اهالی فرهنگ، هنر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه 29 فروردین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و... برگزار شد. حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایران سرزمینی است که مردمش اهل قیام و جهاد هستند و این فتح و قیام باید به شیوه‌ای هنرمندانه روایت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«مسعود نجابتی» برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «وفتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 1402 انتخاب شد.

وب‌گاه الف

آئین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402، چهارشنبه شب 29 فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه هنری در پردیس مرکزی حوزه برگزار و مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در این رویداد معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آئین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402، چهارشنبه شب 29 فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس حوزه هنری در پردیس مرکزی حوزه برگزار و مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در این رویداد معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

رویداد ملی صنایع خلاق "مانوین" در راستای ترویج نوآوری، کارآفرینی و خلق ثروت در "اینوتکس 1403" برگزار می‌شود. این رویداد شامل نشست‌های تخصصی، بخش نمایشگاهی، رونمایی، روایت پیشرفت و... است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم با اشاره به زمینه شکل گیری ایده و اجرایی سازی این رویداد، «کمک به حل مسائل اجتماعی از طریق ظرفیت‌های اجتماعی، ابزار‌های نوآورانه و فناورانه» را ماهیت ذاتی صنایع خلاق دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین جامعه آماری کشور،...