جمعه 28 اردیبهشت 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همکاری نظامی ایران و روسیه بعد از جنگ اوکراین رسانه ای شد و حالا به واسطه تنش ها در خاورمیانه ابعاد تازه ای یافته است. از همین رو گروهی از ناظران براین باورند که امروز از بالتیک تا خلیج فارس جبهه ای تازه علیه آمریکا تعریف شده که در راس آن ایران و روسیه قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجلاس بین‌المللی بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان در غزه از روز شنبه -29 اردیبهشت - در تهران آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین درباره وضعیت نوار غزه صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جریان دور دوم سفر استانی به مازندران، شامگاه پنجشنبه با خانواده شهدای «خان‌طومان» سوریه در پارک موزه دفاع مقدس ساری دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو فرد روس و سه نهاد مستقر در روسیه به دلیل تسهیل انتقال تسلیحات بین روسیه و کره شمالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز پنجشنبه با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حاشیه سی و سومین اجلاس سران عرب در شهر منامه پایتخت بحرین دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی‌توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی‌ها، نامهربانی‌ها و سوءاستفاده‌ها نیستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور‌های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است. وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه امروز پنجشنبه با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حاشیه سی و سومین اجلاس سران عرب در شهر منامه پایتخت بحرین دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد صدر گفت: تبلیغات اسرائیل درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران یک چیز است و واقعیت چیز دیگری. تاکنون بارها چه آژانس بین المللی انرژی اتمی و چه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اذعان داشته اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه که برای شرکت در نشست سران عرب، در بحرین حضور دارد، بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه الف

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه 16 ورزشکار دارای مقام جهانی و آسیایی ایران به عنوان پناهنده در المپیک شرکت می‌کنند، گفت: موضوع پناهندگی ورزشکاران باید با تشکیل اتاق فکر ریشه یابی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه به منظور شرکت در سی و سومین نشست سران اتحادیه عرب وارد «منامه» پایتخت بحرین شد.

وب‌گاه ورزش سه

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مجمع امروز درباره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین صحبت کرد.