دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شنا

شنا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. رییسی برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. آیت الله آل هاشم امام جمعه...

وب‌گاه عصر ایران

مدت آبستنی آن ها حدود دو ماه طول می کشد و آن ها یک تا پنج تا بچه به دنیا می آورند. چشم های بچه هایشان در یک ماهگی باز می شود و بعد از گذشتن زمان و بعد از دو ماه از لانه خود خارج می شوند و شنا را شروع می کنند. هم چنین آموزش های بسیار زیادی می بینند.

وب‌گاه الف

با کسب دو سهمیه دیگر در رشته تنیس روی میز، تعداد سهمیه‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس به 34 رسید.

خبرگزاری تسنیم

با کسب دو سهمیه دیگر در رشته تنیس روی میز، تعداد سهمیه‌های کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس به 34 رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. امروز و فردا با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای 21 نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 7 برابری داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای 21 نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 7 برابری داشته است.

وب‌گاه فرارو

بارش‌های خوب امسال موجب آبگیری خوب سد‌های استان شده و سد کلان ملایر به عنوان بزرگترین سد استان، با حجم 45 میلیون مترمکعب ذخیره است که در حال سرریز شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر ازسرریز شدن سد کلان ملایر خبرداد و گفت: این سد با حجم آبی 45 میلیون مترمکعب به عنوان یکی از بزرگترین سدهای استان همدان، به دنبال بارش‌های خوب ماه‌های گذشته، سرریز شد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه داده‌سنجی اطلاعات آب برپایه فناوری تیکه نگاری صوتی شده است که روشی نوین جهت اندازه‌گیری پیوسته متغیرهای جریان‌های آب نظیر دبی، سرعت، دما و شوری است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که بیشترین موارد غرق شدگی در شهرستان‌های تهران، دماوند، شهریار و ملارد بوده است؛ گفت: استخرهای شنای خانگی بیشترین محل غرق شدگی بوده‌اند و سایر محل‌های غرق‌شدگی شامل استخرهای عمومی شنا، رودخانه‌ها، کانال‌های آب و سدها بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به رشد 7 برابری آمار غرق‌شدگی در تهران در دو ماه نخست 1403 نسبت به سال گذشته، گفت: 13 نفر از هموطنان در دوماه نخست امسال بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت سنج آب فناوری خلیج فارس در حوزه محصولات مرتبط با آب و سامانه‌های تیکه نگاری فعال است. یکی از جدیدترین محصولات دانش‌بنیان این شرکت، دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی مدل دریایی solution Tomography یا سنجاب دریایی 10CAT است. دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی دریایی روشی نوین جهت اندازه گیری...