دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

آخرین وضعیت آبگیری تالاب ها در کشور بررس شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه‌ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده‌های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایران از یک پهپاد مشابه نمونه روسی رونمایی کرده، اما این به این معنا نیست که مسکو فناوری تولید پهپاد مشترک با تهران دارد.» پل ایدون تحلیلگر ارشد سیاست و تاریخ خاورمیانه 29 آوریل در مجله فوربس نوشت: رسانه های ایرانی با اشاره به شباهت خفیف پهپاد ایرانی به پهپاد لانست روسیه، که از زمان ورود به خدمت در سال 2020 در سوریه و اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است، هفته گذشته از ساخت یک مهمات...

خبرگزاری دانشجو

معاون توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آن‌ها در جهت اجرای کامل برگزار شد. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات عازم ابوظبی شد تا پس از 10 سال در اجلاس این کمیسیون شرکت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از ایرانخودرو دیزل گفت: امسال یک جهش اساسی در کیفیت و کمیت خودرو اتفاق می افتد.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران به روی هیچ کشوری بسته نیست و توسعه تجاری را با بقیه کشورهای دنیا دنبال می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت است اما در مناطق آزاد قابل اجر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بر اجرای طرح کلید به کلید تأکید کرد و گفت: اجرای طرح کلید به کلید، اولویت ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال جاری به شمار می‌رود و باید از این فرصت طلایی جهت گره‌گشایی از بافت‌های فرسوده استفاده کنیم. آیینی گفت: طرح کلید به کلید فرصت طلایی برای سرعت بخشی به بازآفرینی محلات...