یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آسمان ایران شفاف‌ترین و امن‌ترین آسمان در منطقه برای دوستان و ناامن‌ترین، خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین برای دشمنان است.

وب‌گاه الف

امروز در شورای رقابت جلسه ای به منظور بررسی اقدامات انجام شده توسط وزارت صمت در زمینه اجرای «دستورالعمل تنظیم خودروهای سواری» برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروها در بازار به دست خواهید آورد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از توافق با وزارت صمت برای رفع موانع واردات واگن مسافری خبر داد و گفت: اگر ظرفیت داخلی جواب ندهد از ظرفیت واردات استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مسلمی، رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی، از حضور 550 شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: تقریبا 100 شرکت خارجی و 150 شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه امسال مشارکت کرده اند. وی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تجهیزات پزشکی، گفت: شرکت‌های داخلی توانسته اند پاسخگوو تامین کننده بخش عمده‌ای از نیاز‌های کشور باشند. البته این مسئله...

وب‌گاه گسترش

ارسلان مالکی گفت: سقف در نظر گرفته شده به اندازه تعداد متقاضیان است و تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه‌دار نکنیم، آرام نمی‌نشینیم و تمام اقدامات لازم برای این فعالیت و این پروسه را انجام می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با هشدار خطر مرگ برای مبتلایان به نوع مهاجم پشه آئدس گفت: این نوع حشره که در چند استان شمالی و جنوبی دیده شده، هنوز در بندر امام خمینی مشاهده نشده و مراقبت توسط مردم و مسئولان بهترین راه پیشگیری از شیوع آن است. رئیس شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر با هشدار خطر مرگ برای مبتلایان به نوع مهاجم پشه آئدس گفت: این نوع حشره که در چند استان شمالی و جنوبی...

وب‌گاه گسترش

با رسیدن فصل گرما، مصرف برق افزایش پیدا می کند و این امکان وجود دارد تا در تابستان، قطعی برق داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو گفت: با امضای سند همکاری وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی، شرایط برای تامین مالی و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران صنعت نیروگاهی فراهم شده و تا 80 درصد این سرمایه‌گذاری‌ها از طریق صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری میزان

ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی با همکاری شرکت پتروشیمی زاگرس، رویداد «ایده شو» را با هدف ایجاد فرصتی برای شناسایی و معرفی تکنولوژی‌های نوین و ایده‌های خلاقانه، ارتقای سطح شناخت و دانش عمومی برگزار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال وزارت نیرو در تداوم اختصاص پاداش صرفه‌جویی برق و با هدف تشویق مشترکان به مدیریت مصرف، 80 میلیون جایزه تعیین کرده است، اما مشترکانی تهرانی با چه میزان مصرفی مشمول این جوایز و پاداش صرفه‌جویی می‌شوند؟

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه واگذاری 50 لکوموتیو متوقف از طریق مزایده عمومی خبر داد و گفت: به دنبال تولید موتور لکوموتیو با استفاده از شرکت‌های دانش‌های دانش‌بنیان هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رؤسای جمهور روسیه و چین در بیانیه‌ای مشترک هشدار دادند آمریکا و ناتو باید از تلاش مجدد برای ایجاد زیرساخت‌های نظامی در افغانستان خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تعطیلات زمستانی مدارس خبر داد معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: چند سال گذشته تصمیماتی مبنی بر داشتن تعطیلات زمستانه مطرح بود، بر این اساس اگر برخی از استان‌ها سال تحصیلی را زودتر و از اول شهریور آغاز کنند، طبیعتاً می‌توانند در زمان سرما یا آلودگی هوا تعطیلات زمستانی داشته باشند. عرشه آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همراه با داشتن فرصت اقامت، دبی مسیرهای مختلفی را برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

معرفی خودرو فیدلیتی و مقایسه امکانات آن با آریو و برلیانس و معرفی فروشگاه اینترنتی دنیای چین به عنوان وارد کننده قطعات اصلی این خودروها