یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

آنطور که عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفته است، دولت با پتروشیمی هایی که بدهی خود را پرداخت نکنند، برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی گفت: اگر موجری خانه خود را به افرادی که کارگر یا کارمند تامین اجتماعی هستند، اجاره دهد تا سقف معافیت بر حقوق مستاجر، از پرداخت مالیات معاف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشترکان صنعت برق تابستان امسال اگر مدیریت مصرف نداشته باشند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند، البته 80 درصد مشترکان کمتر از الگو برق مصرف می‌کنند و فقط 2.5 درصد بیشتر از الگو مصرف دارند؛ حال باید چه کارهایی انجام دهیم تا جزو پرمصرف‌های برق نباشیم؟

وب‌گاه گسترش

طبق گفته رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، مطالعات اولیه تولید بنزین از متانول، صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزی که به سختی به دست آمده، به خودروهای غیررقابتی چینی اختصاص یافته و عملاً - چه در مورد خودروهای تولیدی و چه مونتاژی - صرف سر پا نگه‌داشت کسب‌وکارهای خارجی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مقدمه «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» که به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، آمده است: «مرتبه والای کتاب در دستگاه معارفی اسلام و میراث کهن فرهنگ ایرانی چنان آشنا و غیر قابل انکار است که تجلیات بارز آن را می‌توان در همه سویه‌های تعلیمی و تربیتی، اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ادبی،...

وب‌گاه عصر ایران

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم: به دنبال گزارش دریافتی، مبنی بر وقوع آتش سوزی کارگاه لنج سازی در روستای یادشده بلافاصله 10 دستگاه خودرو عملیاتی و پشتیبانی با 20 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس مطالعه مؤسسه آموزش و پژوهش وزارت علوم، میزان اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد 41 درصد، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی 33 درصد و دانشجویان فنی و حرفه‌ای 21 درصد است.

خبرگزاری تسنیم

داداش پور در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) گفت: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجویان بین‌الملل تدوین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی، در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی با تاکید بر اینکه امسال باید بتوانیم سال متفاوتی را در بخش ریلی رقم بزنیم، اظهار کرد: آنچه که در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است توسعه زیرساخت ناوگان و لکوموتیو است. وی با تاکید بر اینکه باید بار را از بخش جاده‌ای به بخش ریلی منتقل کنیم، گفت: لازمه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر که حدود 8 هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه است، گفت: شرکت‌های واردکننده خودرو برقی می‌توانند خارج از سامانه جدیدی که برای فروش خودروهای برقی باز شده، خودرو بفروشند، اما بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در سامانه خودرو بفروشند و بر قیمت هم نظارت وجود داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس آخوندی، به مصوبه تعطیلات شنبه در مجلس یازدهم واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

صنعت خودرو در دهه 90 وضعیت نابسامانی را پشت سر گذاشت به طوری که تا پایان تابستان سال 1400، انبارهای خودروسازان شاهد تجمع بیش از 170 هزار دستگاه خودروی ناقص بودند که نشان از عمق بحران در این صنعت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه، خواستار تسریع و پیگیری ویژه استرداد کلاهبردار متواری از امارات به ایران شد.