یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط‌زیست سازمان ملی استاندارد، این سازمان و وزارتخانه‌های نیرو و صمت را از جمله نهادهای مربوطه و یا مجری استاندارد برچسب انرژی برای 33 کالای برقی ذکر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان با بیان اینکه این کشور نزدیک‌ترین مناسبات را در طول تاریخ با جمهوری اسلامی ایران داشته است، گفت: به دنبال ارتقای سطح مبادلات تجاری دوجانبه به بیش از 10 میلیارد دلار هستیم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سیر نزولی جمعیت در کل کشور متوقف شد‌، گفت: برای اینکه از سیاه چاله جمعیت خارج شویم باید الگوی سه، چهار و پنج فرزندی رواج یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در شهر‌هایی که اراضی در آنها به میزان کافی وجود دارد پروژه‌های ویلایی اجرا می‌شود که هم اکنون در ایوانکی تهران اجرایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

گروه صنعتی فولاد بهمن مستقر در شهرک صنعتی بشل در سوادکوه با تولید سالیانه 120هزار تن نیاز صنایع کشور به انواع ورق‌های رنگی و گالوانیزه را تامین می‌کند و زمینه‌ساز دست‌کم 10 میلیون‌دلار صرفه‌جویی ارزی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری خظیب موقت نماز جمعه تهران صبح امروز در در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به بارش باران در کشور، اظهار داشت: انشاءالله سال پُر بارشی پیش رو خواهیم داشت. برخی مناطق بخصوص مشهد مقدس گرفتار سیلاب شد و غافلگیری رخ داد، با خانواده جان باختگان همدردی می‌کنیم و انشاءالله برای مسئولان این یک درس باشد؛ ظاهرا سال‌هایی کم بارش...

خبرگزاری تسنیم

مرکز نوآوری کشت و صنعت "راما" و گلخانه کشت آکواپونیک افتتاح شد؛ این مجموعه نخستین مجوز رسمی آکواپونیک در کشور است که امکان صرفه‌جویی تا 98 درصد در مصرف آب را فراهم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج» با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمع بندی این است که در این هفت و نیم ماه رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز شکست در دیپلماسی، میدان و نزد افکار عمومی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده در حال حاضر پشت درهای بسته بانک‌ها باقی مانده که باید بانک مرکزی در این خصوص ورود کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو امروز، جمعه، 28 اردیبهشت 1403، به دلیل تعطیلی بازار خودرو همچنان ثابت است. هفته گذشته، بازار خودرو کاهش قابل توجهی را تجربه کرد که دلالان بازار را نگران کرده است. اما چگونه روند بازار در آینده خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمع بندی این است که در این هفت و نیم ماه رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز شکست در دیپلماسی، میدان و نزد افکار عمومی نداشت و در مقابل، جبهه مقاومت در دیپلماسی، میدان و نزد افکار عمومی الحمدالله موفق و سربلند بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهارشنبه 2 خرداد مراسم اختتامیه مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه "در سال 1403 رفته رفته پساب استان‌های مختلف وارد بورس می‌شود"، گفت: قرار است عرضه پساب در بورس به تمام کشور تسری پیدا کند و استان به استان این اتفاق مهم اجرایی شود.