یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند. بر اساس تبصره 8 بند 6 قانون بودجه 1403 «سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تجدیدنظر در مورد افرادی که یارانه آنها حذف شده و همچنین نسبت به حذف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.

وب‌گاه گسترش

به اطلاع می‌رساند که شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای تعداد محدودی از متقاضیان خودروی پژو 207 اتوماتیک با اولویت زمستان 1402، در سامانه یکپارچه ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: رویکرد دولت سیزدهم به سمت کاهش مازوت‌سوزی است که در این زمینه هم از لحاظ زمان و هم حجم مازوت در حال حرکت به جلو و برنامه‌ریزی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخصیص کالا برگه الکترونیک به اقشار ضعیف جامعه حرکت خوب دولت بود که باید استمرار داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

ایران خودرو 40 سال پیش قیمت همه محصولات خود را معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان روسیه برای شرکت در این اجلاس به کازان سفر کرده است، در این آیین حضور داشت. علاوه بر رئیس‌جمهوری تاتارستان، برخی معاونان نخست‌وزیر روسیه و دیگر مقامات این کشور همچون دستیار رئیس‌جمهور و معاون شورای فدراسیون (مجلس علیا) حضور داشتند. از کشورهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست اداره کل کار استان تهران گفت: در سال 1402 بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 162 هزار و 872 نفر مشغول به کار شدند که حاکی از تحقق بیش از 108 درصدی تعهد ابلاغ شده به استان تهران بوده است.

وب‌گاه گسترش

محسن مولوی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر کار خبر داد: به زودی فهرست بیکاران در مقطع دکتری به صورت محرمانه در اختیار استانداری‌ها قرار خواهد گرفت و استان‌ها با تقسیم بیکاران بین دستگاه‌ها، متناسب باشرایطی که دارند اقدام خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره فعال شدن دیپلماسی انرژی توسط دولت پرداخت و گفت: در راستای توسعه دیپلماسی انرژی بحث پالایشگاه‌های فراسرزمینی و پالایشگاه‌سازی در کشور‌های دیگر از همان ابتدا مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت انرژی سینا، موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا دکتر علیرضا زاهدی مدیرعامل موسسه دانشمند، مهندس محمد صادق عظیمی فر مدیرعامل انرژی سینا و دکتر علیرضا رهایی رییس دانشگاه رسید. همکاری در برگزاری رویداد‌های فناورانه، نشست‌های تخصصی، سمینارها، همایش‌های علمی، دوره‌های تخصصی مرتبط با موضوع هدف طرفین،...

وب‌گاه گسترش

قیمت انواع خودرو ایرانی و وارداتی در تاریخ 29 اردیبهشت را در این گزارش مشاهده می کنید.