یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عبری زبان درباره سفر امروز (یکشنبه) مشاور امنیت ملی آمریکا به اراضی اشغالی گزارش دادند که این سفر با محوریت مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه انجام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیاگو آلکانتارا قصد دارد پس از ترک لیورپول در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«روابط تهران و دمشق در سال 2024 مشابه این روابط در سال 2014 یا 2018 نیست. امروز فضای بازیگری خارج از چارچوب ایران در دمشق به دلایلی پررنگ شده است. در سال‌های گذشته حضور ایران، تهدید امنیتی مستقیم دمشق را دفع می‌کرد و امنیت آن کشور را تامین می‌کرد، اما امروز برعکس شده و حضور ایران منجر به اتفاقات دیگر در این کشور شده است.» بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، در حاشیه مبارزه تایسون فیوری و اولکساندر اوسیک در عربستان سعودی، در پاسخ به سوال فرانک وارن، مدیر فیوری و هوادار آرسنال، گفت که "آنها (آرسنال) قهرمان لیگ نمی‌شوند!"

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا محدودیت‌های دوره‌ای برای تمامی پست‌های اجرایی را لغو خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

الاهلی در ادامه نتایج خوب خود توانست با نتیجه 5 بر 1 برابر حریفش به پیروزی دست پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مداخله‌جویانه سران اتحادیه عرب در منامه درخصوص مالکیت بر جزایر سه‌گانه با واکنش شدید ایران مواجه شد؛ اما آنچه در این میان تعجب کارشناسان را برانگیخت، امضای این بیانیه توسط عراق و سوریه بود. روزنامه «دنیای‌اقتصاد» دلایل بروز چنین رخدادی را بررسی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پائولو فونسکا همچنان در صدر فهرست هدایت میلان و جانشینی استفانو پیولی در فصل آینده قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کابینه جنگ اسرائیل با اذعان به بن بست در جنگ غزه به نتانیاهو برای یافتن راه برون رفتی از این بن بست اولتیماتوم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز شاهد شیب نزولی قیمت ها در مقایسه با دو روز پیش است و قیمت دینار عراق هم با افت قیمت یک تومانی که داشت، 44 تومان معامله شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل تهدید کرد اگر نتانیاهو خواسته‌های حزب متبوعش را برآورده نکند، هم‌حزبی‌هایش از این کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.