سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب در امتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

مسابقات گزینشی قاره آسیا، آخرین مسابقه گزینشی قاره‌ای اتحادیه جهانی کشتی بود که طی روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک برگزار شد.

در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، از ساعت 16:00 امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت 1402) تیم طبیعت تهران موفق شد با پیروزی مقابل نفت آبادان، به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

رندر مازراتی ام سی12 با طراحی ال ام ام دیزاین / مازِراتی اِم‌سی12 یک خودروی اسپرت دونفره با تولید محدود است که توسط مازراتی، خودروساز ایتالیایی، تولید شده تا بتواند در مسابقات قهرمانی جی‌تی به رقابت بپردازد. تولید این خودرو در سال 2004 آغاز شد و 25 دستگاه از آن به تولید رسید. 25 دستگاه دیگر از این خودرو نیز در سال 2005 تولید شد و تعداد خودروهای قابل خریداری توسط مشتریان به 50 دستگاه...

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: پس از دستگیری و پی‌جویی اولیه در پایگاه مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر و هردو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

در این ویدئو طرز تهیه دمی گوجه فرنگی اسپانیایی به روشی ساده به شما آموزش داده می‌شود.

تیمی از دانشمندان در جنوب چین اخیراً به ساحل دریا سفر کردند، اما این یک جور تعطیلات ساحلی معمولی نبود. آنها در جستجوی موجودات دریایی ناآشنا بودند و اتفاقا یکی از آن‌ها را که یک گونه جدید با حدود 170 چشم بود پیدا کردند.

در رمان «شهر جایگشت»، نوشته گرگ ایگان، شخصیتی به نام پیر وجود دارد که در یک واقعیت مجازی، به جاودانگی دست یافته و کنترل کاملی بر آن دارد و درعین‌حال خودش را به‌شدت بی‌حوصله می‌یابد. درنتیجه او خودش را مهندسی می‌کند تا هیجانات و اشتیاق‌های جدیدی برای خودش ایجاد کند.

پارسی سره آن می‌شود هم زمان با این که داری به زور می‌گویی چی بپوش و چی نپوش چون اگر خانم 50 ساله مجرد یا شوهر دار با سه تا فوق لیسانس هم باشی عقلت نمی رسد و مأمور ما تشخیص می دهد اما در کنار این الزام او را قانع هم بکنید!

سعید عزت‌اللهی با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی برای تیمش شده است. بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد، اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند. این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت،...

پدرام سلطانی، فعال اقتصادی: روز شنبه در همه کشورهای مسلمان جزو تعطیلات آخر هفته است. بیش از 95درصد از مسلمانان دنیا روز شنبه تعطیل هستند. حالا مجلس انقلابی به دلیل اینکه یهودیان شنبه تعطیلند می‌خواهد پنحشنبه را تعطیل کند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا امروز سه‌شنبه درحالیکه همچنان تهدیدها و شرارت‌های رژیم صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه دارد، اعلام کرد که واشنگتن خواهان مهار مناقشه است تا اینکه در منطقه گسترش پیدا نکند.

یک هواپیمای چینی پس از سقوط باعث مرگ همه مسافرها شد.

شب گذشته در حاشیه کنسرت معین در شهر وان آن دسته افرادی که نتوانسته بودند بلیط تهیه کنند با شکستن دروپنجره سالن خود را به کنسرت رساندند!

رئیسی در نامه ای «لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مصوب 1365/01/26 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن» که به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در جلسه 18بهمن 1402 هیات وزیران به تصویب رسیده بود را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.