سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به آغاز جلسات شورای عالی کار برای تعیین مزد سال 1403 کارگران گفت: هر ساله پایان سال بر اساس ماده 41 قانون کار شورای عالی کار نسبت به تعیین حداقل مزد کارگران کشور تصمیم‌گیری می‌کند.

در مراسم اسکار امسال سنجاق قرمز کوچکی روی لباس برخی اهالی هالیوود دیده شد که معنایش فراتر از یک سنجاق سینه شیک بود.

برای تحویل سال درب‌های بهشت زهرا (س) از 4 صبح باز است و همچنین در شب‌های قدر بهشت زهرا (س) تا صبح باز است و برنامه‌ها در قطعات مختلف کاملاً مردمی خواهد بود و فعالیت شهرداری صرفاً فراهم کردن شرایط برای حضور شهروندان است.

سرهنگ بهمن گرجیان: دو دانش آموز 14ساله و 16 ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند.

بزرگراه دوگاز در منطقه 21 که در دو فاز طراحی شده و سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز و فاز نخست آن در سال آینده تحویل داده می شود.

BMW این خودرو هنری را در لس آنجلس رونمایی کرده است. اینجا ترکیبی جذاب از خلاقیت هنرمند آفریقای جنوبی «استر ماهلانگو» را با فناوری باواریائی ها مشاهده می کنیم. به عبارت دیگر یک i5 کاملاً جدید که به عنوان یک بوم نقاشی عمل می کند.

امیررضا معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت.

هفته نوزدهم لیگ به طور متوسط 3 گل در هر بازی داشت و دومین هفته پرگل این فصل به شمار می‌آید.

نیروهای مقاومت همچنین چند موشک برکان به طرف پایگاه الراهب و مواضع اشغالگران در اطراف آن شلیک کردند.

تصویری جدید از حامد بهداد ستاره سرشناس سینمای ایران در حرم امام رضا (ع) منتشر شده است.

سنگ کلیه رسوبات سخت کوچکی هستند که در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند. آن‌ها بر اساس انواع کریستال‌هایی که سنگ را ایجاد می کنند طبقه بندی می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: موادمحترقه دلیل وقوع انفجار ساختمان قدیمی در خیابان ری بوده است. در پی این حادثه تاکنون دو مصدوم و یک نفر فوت شده است.

یک زن که به قصد سرقت از طلافروشی مشغول زدن اسپری فلفل به چشمان صاحب مغازه بود با هوشیاری و سرعت عمل زود هنگام مغازه دار روبرو شد.

با رعایت نکاتی که در این ویدیو می‌بینید، می‌توانید احساس تشنگی در ماه مبارک رمضان را به حداقل برسانید. مصرف حداقلی مواد پروتئینی و عدم مصرف غذای چرب و پر نمک می‌تواند به کاهش تشنگی روزه داران در ماه رمضان کمک کند.

عکاس حیات وحش آمریکایی مارک اسمیت موفق شد این کلیپ نادر از یک عقاب طاس را در حال صید ماهی و سپس بلعیدن آن در هوا ثبت کند.

گوگل قابلیت نمایش سایکل باتری را به تعداد محدودی از گوشی‌ها اضافه می‌کند.