یک‌شنبه 13 خرداد 1403

عصر جدید

عصر جدید

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان علیخانی پس از موفقیت‌هایش در تلویزیون و نمایش خانگی، با فصل دوم مسابقه محبوب در راه است. احسان علیخانی با این حرکت یهویی، صداوسیما را سورپرایز کرد روزنامه خراسان نوشت احسان علیخانی پس از موفقیت‌هایش در تلویزیون و نمایش خانگی، با فصل دوم مسابقه محبوب در راه است. احسان علیخانی با این حرکت یهویی، صداوسیما را سورپرایز کرد سال‌ها پیش اوایل دهه 80، زمانی که احسان علیخانی اجرای برنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی پیرمرد داغ‌دیده در توصیف فرزند خود گفت «او هم پسرِ من بود و هم پدرِ من» ناخواسته به فضیلتی اشاره کرد که همه باید به آن مُتَصف باشند اما همه نیستند و دریغا که زودا این نگاه به پدر و مادر به دیگر فضیلت‌های فراموش‌شده بپیوندد. زیرا شوربختانه توجه نسل جوان امروز به نسل پیش از خود فروکاسته و چون پیشینیان‌شان، هوای آنها را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌توفیقات «‌سپنج» از نگاه حجت‌الاسلام برمایی؛ وقتی پلتفرم گرفتار «بی‌معنایی» نمی‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از بزرگترین دغده‌های ارتباطاتی این‌روزها، شیوه تعامل افراد با یکدیگر است در دل رسانه‌های پر تعداد عصر جدید برای رسیدن به تعاملات درست و موثر بین افراد، این بهانه‌ای شده تا کتابی جدید در حوزه ارتباطات به رشته تحریر در آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ترکیه در بحران اقتصادی به سر می‌برد، دولت اردوغان متعهد شده که در آنکارا و از جیب مردم، برای سومالی یک سفارتخانه بزرگ بسازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت سازی ما افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: امروز ما به هیچ کسی در منطقه و حتی فراتر از منطقه در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را نمی‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت سازی ما افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: امروز ما به هیچ کسی در منطقه و حتی فراتر از منطقه در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را نمی‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار رئیس‌جمهوری روسیه در امور سیاست خارجی اظهار داشت که مذاکرات میان «ولادیمیر پوتین» و «شی جین‌پینگ» رئیسان جمهوری روسیه و چین بسیار موفقیت‌آمیز بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون فوتبال آسیا از فرمت و لوگوی جدید رقابت‌های باشگاهی که از فصل 2024-25 آغاز می‌شود، رونمایی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سالار آقاپور، ستاره جوان تیم ملی فوتسال ایران که از درد فتق ورزشی رنج می‌برد، روز گذشته زیر تیغ جراحان رفت و حدود ده روز خانه نشین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت تبلیغات در شبکه‌نمایش‌خانگی و تلویزیون به قدری اگزجره و بی‌رویه است که مخاطبان واقعا از این بابت ناراضی هستند در این پرونده این ماجرا را از چند بعد بررسی کردیم که در ادامه می‌خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای جواد نکونام و لباس مشکی‌اش حالا یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال کشورمان شده است. برترین‌ها نوشت این روزها چیزهایی را می‌بینیم که کاش نمی‌دیدیم. چیزهایی شبیه به همین ماجرای جواد نکونام و لباس مشکی‌اش که حالا تبدیل به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های روز شده. اینکه او با رنگی خاص کنار زمین حاضر می‌شود و می‌گویند پیروزی‌هایش هم به خاطر انتخاب همین رنگ است. چیزی شبیه به خرافه که گویی نکونام...

وب‌گاه فرارو

در بهترین حالت ممکن، سپاهان توانایی رسیدن به رتبه سوم جدول رده‌بندی را دارد، ولی با توجه به هزینه زیادی که این تیم در سال‌های اخیر از یک سو و این فصل به طور خاص انجام داده، این رده نمی‌تواند هواداران زردپوشان اصفهانی را راضی نگه دارد. به‌این‌ترتیب حسرت قهرمان‌شدن در لیگ برتر ایران برای این تیم 10‌ساله خواهد شد. آخرین باری که سپاهان توانسته عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران را به دست بیاورد،...

خبرگزاری دانشجو

آنچه عجیب است تقلید صدا و سیما از روی دست همسایه داخلی خود یعنی پلتفرم هاست. دوباره موج بازگشت سلبریتی‌ها آغاز شد و باز هم تلفن‌ها برای تهیه کنندگانی مانند رضائیان به صدا درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر سال 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده بهانه‌ای برای تبریک به معلمان و اساتید و تاکید بر نقش و جایگاه آنها در نظام آموزشی و اهمیت‌شان در روند توسعه همه جانبه کشور و ضرورت توجه دولتمردان و حاکمان به شان و منزلت معلمان و چالش‌ها و مشکلات نظام تعلیم و تربیت است.