شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز وی با عنوان «طنین بال قو» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگر سرشناس سینمای فرانسه سرانجام به دلیل اتهام های متعدد آزار جنسی بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

رضا رسولی نویسنده از تالیف رمان تازه خود با عنوان «حذف و اضافه» خبر داد و گفت: این رمان به موضوع مناسبات دانشجویان و اساتید می‌پردازد.

وب‌گاه فرارو

پیام‌های تبریک به مناسبت روز معلم را مشاهده می‌کنید:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات داوران سومین جشنواره مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی، برنامه‌های نامزدهای دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش مردمی، بخش ویژه، اصلی و... را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگویی با تسنیم از برنامه‌های جدید این مرکز برای گروه سنی کودک و نوجوان گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، چهاردهمین دوره جوایز سالانه جشنواره بین‌المللی فیلم پکن (BJIFF) برندگان خود را شناخت. این دوره جشنواره که هیات داوران بین‌المللی 7 نفره آن به ریاست امیر کوستوریتسا، کارگردان صربستانی برگزار شد، جایزه بهترین فیلم خود را به «طلا یا گند» ساخته فی لانگ از چین اهدا کردند. این جایزه با حضور کوستوریتسا و توسط ژانگ ییمو و جیانگ ون، 2...

خبرگزاری تسنیم

بازنگری در فرمول «جیغ و دست و هورا» در ساخت برنامه‌های تلویزیون به عبارتی تبدیل شد که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. مجری قدیمی که اعتقاد دارد از آن برنامه‌های جذاب و کودکانه خبری نیست که بیاییم درباره اینکه جیغ و دست و هورا باشد یا نباشد صحبت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر جدیدی در فیلم بیوگرافی «منصور» در نقش منصور بهرامی تنیسور مشهور ایرانی ایفای نقش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام شهریاری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع تقریب مذاهب گفت: ما می‌توانیم تدابیری بیاندیشیم و شبکه‌ای را که در جهان اسلام در اختیار داریم برای کمک به مردم غزه به هم پیوند بزنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مایک لی کارگردان بریتانیایی در جشنواره فیلم مدیترانه با دریافت جایزه دستاورد حرفه‌ای تجلیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا سیداحمد، مسئول فعالیت‌های مردمی دفتر تهران موسسه بنیان التنموییه یمن انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران را امری مهم دانست و گفت: ارتباط یمن و ایران سابقه دیرینه دارد و به پیش از اسلام و دوره ساسانیان باز می‌گردد. مردم یمن به تبعیت از امام علی علیه‌السلام به اسلام گرویدند. وی ایران و یمن را صاحب دو تمدن بزرگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری، مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور گفت: گزارش ملی مشارکت مردمی و فرهنگ اقتصادی ایرانیان مبتنی بر جدیدترین داده‌های پژوهشی و پیمایشی در مرکز رصد فرهنگی کشور منتشر شده است. وی افزود: در این گزارش جامع، نگرش ایرانیان به وضعیت رفاهی جامعه، درک طبقاتی، عدالت اقتصادی، کار و سرمایه‌گذاری، دولت و بازار، مالیات، حمایت از تولید داخلی، رفاه و تجمل، سرمایه‌گذاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینماهای سراسر کشور به مناسب فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، از عصر جمعه 14 اردیبهشت تا صبح یکشنبه 16 اردیبهشت تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ «یک روز بدون خنده، روزی است که هدر رفته است...»، «حتی تظاهر به شادی نیز برای دیگران شادی بخش است.»، «خیلی تلاش کردم مردم بفهمند، ولی آن‌ها فقط خندیدند...». این جملات مجموعه‌ای از دیالوگ‌های کمدین محبوب و مطرح جهان، چارلی چاپین است. شخصی که نقش بسیاری در بسط ژانر کمدی در جهان داشت. کمدی، با استفاده از «خنده» به عنوان زبانی عامیانه و...