یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران: با رایزنی‌های انجام شده با مجلس به دنبال آن هستیم تا افرادی را که بعد از سال 1400 استخدام شدند را نیز تبدیل وضعیت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

سلطه‌جویان غالباً در هراس به سر می‌برند و می‌دانند که اگر به سلطه‌گری ادامه ندهند، قدرت‌شان پای‌مال خواهد شد. محرومان نیز با فشارهای روحی عظیمی مواجه‌اند چون ذلت‌بارتر از حس درونی‌شان نمی‌یابند...

خبرگزاری تسنیم

تا پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران 35 هزار و 142 نفر از دانشجویان وطلاب با استفاده از یارانه نمایشگاه کتاب تهران، کتاب خریداری کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاعر و نویسنده معاصر گفت: رمان قطعا باید پیامی در بر داشته باشد چون در این صورت ماندگار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با معرفی دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر، این رویداد مهم هنری رسما کلید خورد.

وب‌گاه عصر ایران

ویروس تب خونریزی دهنده کریمه کنگو با مصرف یا تماس با گوشت آلوده به بدن فرد منتقل میشود و علائمی، چون تب، سردرد، سرگیجه، تهوع، اسهال، درد گردن و مفاصل، التهاب گلو، حساسیت به نور و روشنایی، بروز لکه‌های قرمز در سقف دهان یا گلو را از خود نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بهامین تختایی؛ معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام الکترونیک گفت: در مراحل ثبت‌نام الکترونیک، خانواده‌ها به سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی هدایت می‌شوند که باید اطلاعات خود را در این سامانه تأیید کنند، این موضوع شامل حال افراد صاحب خانه و مستأجران می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی هشتگ «نیکا شاکرمی» در ایکس (توئیتر سابق) نشان می‌دهد فعالان ترندکننده این هشتگ که بیش از 40 توئیت از این هشتگ در سه روز منتشر کردند، به طور عمده مربوط به گرایش براندازانه و فاقد وجاهت فردی و اصالت در بستر این شبکه اجتماعی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

روزانه حدود 180 متوفی به بهشت زهرا منتقل می‌شوند. ظرفیت تنها گورستان رسمی پایتخت تا پایان سال تکمیل می‌شود. معاون شهردار می‌گوید که «تکلیف گورستان جدید تهرانی‌ها مشخص شد.»

وب‌گاه عصر ایران

کارمندان متا هفته گذشته خواستار پایان یافتن سانسور مشاهده پست‌های حامیان فلسطین شده اند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: قرار است در هفت استان کشور، واکسن پنوموکوک در سنین 2 و 4 و 12 ماهگی تزریق شود؛ واکسن روتاویروس نیز خوراکی است و در 2 و 4 و 6 ماهگی به کودکان داده خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو یک زوج غارنشین مسن افغانستانی را می‌بینید که پخت خورشت گوجه کدو می‌پردازند.

وب‌گاه عصر ایران

ایران جزء 10 کشور بلاخیز جهان در مخاطرات طبیعی است و 90 درصد جمعیت کشور در معرض خطر سه پدیده بحرانی قرار دارد. به گفته کارشناسان 32 نوع از 40 بلای طبیعی شناخته‌شده دنیا در ایران اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه فرارو

سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.

خبرگزاری تسنیم

سهراب پورناظری کنسرت نمایش سیصد را با داستانی نوشته‌ی محمد رحمانیان روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خبرنگاران، سردبیران، مدیران مسئول و همچنین خبرنگاران غیرشاغلِ دارای پرونده خبرنگاری در سامانه جامع رسانه‌ها، از امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب (book.icfi.ir) نسبت به تهیه بن خرید کتاب به مبلغ یک میلیون تومان اقدام کنند. بنا بر این گزارش، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت امور...