شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجلدی از نتایج موج چهارم پیمایش ملی ارزش ها و نگرش های ایرانیان را به تفصیل در اختیار جامعه قرار خواهیم داد، در این پیمایش وضعیت شاخص‌ها و سنجه‌ها در خانواده‌های ایرانی از عمده ترین محورها بود

وب‌گاه فرارو

یک متخصص مغزواعصاب می‌گوید: «ابتلا به میگرن در 30 درصد افراد علت ژنتیک دارد و در طول زندگی هم عوامل مختلفی ممکن است منجر به بروز آن شود که مهم‌ترین عامل، مصرف بی‌رویه مسکن‌ها است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه 11 اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند. مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سینما‌های سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، از عصر جمعه 14 اردیبهشت تا صبح یکشنبه 16 اردیبهشت تعطیل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما شب گذشته با حضور در برنامه سینمازاویه رادیو گفتگو درباره سریال افعی تهران و نسبت آن با سینمای جنایی گفت: در سینمای جنایی حرکت در عمق خیلی بیشتر است مهم‌تر از اینکه جنایت را چه کسی انجام داده این مهم است که جنایت چرا انجام شده و آن کسی که این جنایت را مرتکب شده دچار چه پیچیده گی های شخصیتی بوده است. در اینجا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «کابوس ژنرال»، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح امروز 11 اردیبهشت‌ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اول و رایزن فرهنگی به همراه وابسته فرهنگی سفارت روسیه در ایران با مدیرعامل بنیاد رودکی در راستای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری میان این دو کشور دیدار و گفت وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد. در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد. همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ درباره عملیات وعده صادق گفت: بیش از 70 درصد مردم از این عملیات احساس غرور کردند که عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی، ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی وزارت میراث فرهنگی و قوه قضاییه به این موضوع شد. اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» در برنامه زنده «باغ هنر» از تخریب ساختمان مجاور این مجموعه تئاتری خبر داد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های تلویزیونی معاونت برون‌مرزی هم‌زمان با عملیات تنبیهی «وعده صادق، وارد جهادی گسترده برای نمایش قدرت و اقتدار ایران در سطح منطقه و جهان شدند.

خبرگزاری دانشجو

انتشارات کتاب جمکران با بیش از 500 عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد 10 عنوان تازه‌های نشر این انتشارات هستند.

وب‌گاه فرارو

پرندگان موجودات منحصربه‌فردی هستند. بعضی از آن‌ها بدون اینکه بال بزنند، کیلومترها اوج می‌گیرند، بعضی دیگر بیش از نیم‌قرن زندگی می‌کنند و بعضی نیز به معنای واقعی کلمه رنگارنگ و رنگین‌کمانی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل جدید برنامه «منم بچه مسلمان» با تغییرات عمده در مرکز سیمرغ سیما تولید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ 5» با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (162) رسانه ملی، به صورت زنده و مستقیم به سوالات مخاطبان پاسخ دادند.