یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

کتاب 'سیطره"، نوشته کیانوش گلزار راغب از نفوذ نادر کیانی به حزب کومله برای سومین‌بار بازچاپ شد.

وب‌گاه الف

مهدی فرجی در حالی به نشست خبری سریال «نون‌خ» آمد که هم مخاطبین و هم رسانه‌ها از او پرسیدند این مجموعه تلویزیونی ادامه خواهد داشت یا خیر.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: با هدف توسعه علم و دانش 62 دانش آموز برتر کشور در شصت و دومین سال تاسیس این بنیاد با اهدا جایزه نقدی، لوح و نشان البرز (جایزه البرز) مورد تجلیل قرار می گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازی ایرانی 2.5 بعدی «آریو» با محوریت سکوبازی به همت برخی از دانشجویان دانشگاه شریف تولید و وارد بازار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی، معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد. در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذی ربط و همچنین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی‌های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال غرب سال 1403 و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه‌های حاضر از فعالیت‌های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره بهاره آموزش زبان فارسی در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان آغاز شد. سعید طالبی نیا مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی گفت: دوره بهاره سال 1403 آموزش زبان فارسی همزمان با سفر رییس جمهور محترم کشورمان به پاکستان آغاز شد. وی گفت: این کلاس‌ها روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته در بخش آموزشی ساختمان خانه فرهنگ جمهوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد داوران خود را معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین بزرگداشت مقام معلم با عنوان «جشن هنر مطهر» در هنرستان‌های هنرهای زیبای سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به چگونگی راه یافتن آثار هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه ونیز گفت: ایران پرچم‌دار دفاع از مظلوم است و در این رویداد هم با آثاری در حمایت از کودکان مظلوم غزه حاضر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بخش‌های کودک و نوجوان و نقش زنان در دوران دفاع مقدس به این موزه اضافه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهیه کننده سریال «نون. خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.

خبرگزاری تسنیم

لیلیا ووتینوا دبیر اول و رایزن فرهنگی به همراه ایوان ریازانوف وابسته فرهنگی سفارت روسیه در ایران روز گذشته با محمد اله‌یاری فومنی مدیر عامل بنیاد رودکی دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه فرارو

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در نشست خبری به جزئیات شصت و دومین قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور اشاره کرد که 17 اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.