دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ماه رمضان

ماه رمضان

خبرگزاری تسنیم

افطاری امسال ماه مبارک رمضان یک افطاری خاطرانگیز برای هنرمندان شد. چهره‌های نام‌آشنایی که رو در رو با شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازدید از برج میلاد فردا به مناسبت ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت رضا (ع) برای تمام شهروندان رایگان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردوست به عنوان چهره امنیتی دستگاه پهلوی می‌توانست این تحلیل را داشته باشد که نبود آقا مصطفی به عنوان فرزند ارشد امام خمینی در ایران، باعث آرام شدن فضای سیاسی کشور علیه پهلوی شود چرا که به دلیل ویژگی هایی که سید مصطفی خمینی داشت حضور او در ایران بعد از تبعید امام می توانست دردسرهایی را برای حکومت به همراه داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصمیم مجلس یازدهم برای تعطیلی شنبه‌ها آن هم در آخرین روزهای این مجلس با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد برای تماشای سری جدید سریال پایتخت باید منتظر رسیدن نوروز 1404 باشیم. سه سال از پخش آخرین قسمت یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون یعنی «پایتخت» می‌گذرد. سریالی که آخرین سری آن در بحران کرونا تولید و در نوروز 1400 پخش شد؛ حال بعد از گذشت سه سال خبر‌هایی درباره ساخت فصل جدید این مجموعه به گوش رسیده است. علیرضا خمسه، بازیگر نقش «بابا پنجعلی» سریال تلویزیونی پایتخت 26 اسفندماه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که دریافت اجباری کمک‌های نقدی در مدارس ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گوترش جنگ غزه را مرگبارترین درگیری در زمان مسئولیت خود به عنوان دبیرکل سازمان ملل عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب مصوبه‌ای را تصویب کرد تا جو بایدن رئیس جمهوری این کشور را برای ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از کارکنان وزارت امور داخلی آمریکا، روز چهارشنبه اولین منصوب سیاسی یهودی شد که در اعتراض به حمایت آمریکا از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه استعفا داد.

خبرگزاری تسنیم

«فرمانده بدون مرز»-4| سردار اکبر رحیمی می‌گوید: شهید حاج رحیمی در راه اندازی مراکز آموزشی در افغانستان مثمرثمر بود و همچنین مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی گفت: سال جاری زمان انضباط و ارتقاء تشکیلاتی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی است و شورای مداحان و هیئت بانوان، تشکیل خواهد شد که فرایند انتخابات آن در حال تدارک است. این شورا مسئول بررسی و نظارت بر فعالیت هیئت‌هاست.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت گفت: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز 1403، بیش از 206 هزار بازرسی در بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی انجام و 49 هزار و 242 واحد متخلف با بیش از 55 هزار و 724 مورد تخلف شناسایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس تصویب کردند که روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد البته این مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب مجلس سازمان اداری و استخدامی کشور موظف شد متناسب با تغییرات فناوری و در شرایط اضطرار، ساعت کار و نحوه ارائه خدمت و تقویم آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی را تهیه کرده و به تصویب هیات وزیران برساند. با تصویب مجلس سازمان اداری و استخدامی کشور موظف شد متناسب با تغییرات فناوری و در شرایط اضطرار، ساعت کار و نحوه ارائه خدمت و تقویم آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی را تهیه کرده و به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - سه‌شنبه - با شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور موافقت کردند.