یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

محیط زیست

محیط زیست

وب‌گاه فرارو

محمدحسن فصیح؛ معاون خدمات شهرداری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره انتشار خبری مبنی بر حضور شکارچیان سنجاب در بوستان چیتگر اظهار کرد: در فروردین ماه امسال پدر و پسری با در دست داشتن یک تفنگ بادی در بوستان اقدام به شکار دو سنجاب کرده بودند که در ادامه آن‌ها به دفتر حراست بوستان چیتگر ارجاع داده شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقویم 1403 خردادماه منتشر شد. تقویم 1403 خردادماه منتشر شد. 14 خرداد رحلت حضرت امام خمینی

وب‌گاه 55 آنلاین

مردم شهر «الید» سال‌ها شهرشان را از فضولات انسانی و حیوانی پاک نکردند تا اینکه بیماری و مرگ همه شهر را فرا‌گرفت. بوی تعفن همه‌جا پخش شد و مردم در آلودگی و تعفن زندگی می‌کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اجرای طرح "نذر خدمت" در 227 شهر و روستای دچار تنش آبی و در دو سطح ملی و استانی در طول سال گذشته، ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده به 296 هزار نفر بهره ور این برنامه را حدود 920 میلیارد ریال اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربایجان است‌.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: «پس از انجام ارزیابی اولیه و کالبدشکافی لاشه توسط تیم دامپزشک، علت مرگ این حیوان انسداد معده و روده توسط کیسه پلاستیکی مشخص شد که همراه گیاه تغذیه کرده بود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده ابلاغ شد. دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده ابلاغ شد. به گزارش عرشه آنلاین دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده جهت واردات و تولید انواع خودرو موضوع ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل اسقاط خودرو های فرسوده جهت واردات و تولید انواع خودرو موضوع ماده (1) قانون ساماندهی صنعت خودرو ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد درویش: خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است روزنامه اعتماد نوشت: اگر قرار باشد 3 ابرچالش اصلی و بنیادین پیش روی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ردیف شوند، بدون شک، مشکلات زیست محیطی، یکی از این 3 ابرچالش اصلی خواهد بود. مشکلی که بخش قابل توجهی از ریشه‌های وقوع آن، به نظام تصمیم‌سازی‌های کلان سیاسی و مدیریتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، محیط‌بانان در 28 اردیبهشت ماه، طی نظارت و رصد زیستگاه‌ها و ترددگاه‌های یوزپلنگ مورد پایش در مناطق آزاد شهرستان طبس، بالأخره در یکی از زیستگاه‌های آزاد حوزه شهرستان واقع در بخش دستگردان، موفق به مشاهده مستقیم یوزپلنگ ایرانی شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهرداری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 درباره قطع 812 درخت در بوستان چیتگر و موضوع شکار سنجاب در این بوستان توضیح داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدتی است شکارچی‌های غیرمجاز در چیتگر تهران به شکار سنجاب مشغولند. این در حالی است که این سنجاب یک بار قبلا در جنگل‌های زاگرس توسط افراد سودجو شکار شده.

وب‌گاه فرارو

محمد درویش گفت: «خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید، چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است.»