جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه خطاب به استانداران تصریح کرد که به هیچ وجه اجازه ندهید تا کارگاهی و کارخانه‌ای بنا به هر دلیلی تعطیل شود.

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید.

قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی، به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است همچنین این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

رییس‌جمهور از بازگشت حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید خبر داد و بر لزوم رفع دغدغه مسکن برای کارگران تاکید کرد.

مجلس شورای اسلامی، بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 مربوط به جداول را به اتمام رساند.

آخرین وضعیت امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی کشور در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سردار «جلالی» مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره پرونده چای دبش توضیحاتی ارایه داد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل گفت: پس از گزارش آقای صدیقی پرونده قضایی تشکیل شد، افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند.

احمد شهریار، شاعر پاکستانی، تازه‌ترین شعر خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب سرود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

رییس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.