جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین ارز دارو در سال جاری ابراز نگرانی کرد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سروده‌ی رهبر معظم انقلاب که در آستانه‌ی عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی یک بیت از آن در جلسه‌ای توسط ایشان خوانده شد.

رئیس مجلس گفت: مهمترین اقدام مجلس یازدهم در این حوزه رفع انحصار از مجوزهای کسب و کار و شکستن قلم‌های طلایی با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه 1403 مربوط به جداول می‌پردازند.

ضربه کاری بی‌سابقه‌ای که ایران با وجود اعلام قبلی به پایگاه نظامی نواتیم وارد کرد، به نتانیاهو فهماند که اگر جنگ واقعی آغاز شود، چیزی از امکانات نظامی اسرائیل نخواهد ماند.

شبکه رسانه‌ای دولت آلمان می‌گوید: تحریم‌ها علیه ایران و روسیه کارآمد نیستند اما غرب مجبور است تحریم کند.

هر چه زمان می‌گذرد، ماهیت دموکراسی دروغین کاخ سفید آشکارتر می‌شود و ملت‌های جهان متوجه می‌شوندآنچه در بسته پر زرق و برق دموکراسی و حقوق بشر در بسترنظام لیبرالیستی به آن‌ها عرضه شده، دروغی بیش نبوده است.

بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی‌، تقریبا تمام روندها و رویدادهای منطقه‌ای از یمن تا عراق و لبنان و غزه و ازتل‌آویو تا واشنگتن تحت تاثیر حمله ایران قرار گرفت و باعث تغییر سیاست‌ها شد.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با یک مقام قضایی خواستار ورود قوه قضائیه به مسئله گرانی و افزایش اجاره بها شد.

عوامل متعددی در جعل نام «خلیج فارس» از صدام تا شیطنت شرکت‌های چینی و انگلیسی دیده می‌شود؛ از منفعت سیاسی گرفته تا سود اقتصادی.

طبق اطلاعات موجود از گذشته توماج صالحی، او در خانواده‌ای به دنیا آمده که اغلب عضو سازمان تروریستی منافقین بوده‌اند.