جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

ریزش ادامه‌دار دلار 10 هزار تومان در 10 روز، دانشجوی ایرانی حامی دانشجوی اسرائیل‌ستیز امریکایی، ایران باز هم بر بام آسیا، تیتر برخی از روزنامه‌های دوشنبه دهم اردیبهشت است.

ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین عصر امروز مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار شد.

بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس‌جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت 72 نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال 401 بوده است!

جریان اصلاحات در حالی به نقد ساختاری می پردازد که خود بخش اصلی از عاملیت و ترک فعل‌ها بوده است.

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 در تایلند را تبریک گفت.

رئیس جمهور تصریح کرد: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود.

موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه ازاد اروند بازداشت شد. موعود شمخانی در سال 1394 به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

رییس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

دادستان تهران اعلام کرد: تحقیقات قضایی پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه "ش" با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو، به پایان رسیده و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.