جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

همه دنیا جنایات اسرائیل را محکوم کردند اپوزیسیون همچنان لال است، معطلی 14 ماهه لایحه امنیت شغلی کارگران، سه شاخصه اعتراضات دانشجویی درآمریکا، تیتر برخی از روزنامه‌های سه‌شنبه 11 اردیبهشت است.

فرمانده کل سپاه از مجاهدت‌های رسانه ملی در تبیین، تحلیل و بازخوانی عملیات وعده صادق و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه قدردانی کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور را ابلاغ کرد.

امروز نمایندگان مجلس بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را در دستور کار داشتند که اختلال در سامانه‌های داخلی قوه مقننه، بررسی جداول بودجه را با اختلال مواجه کرد. در این گزارش، جزئیات را می‌خوانید.

اصلاح‌طلبان رادیکال به دنبال جهت دهی خشم عمومی با هدف بازگشت به خیابان هستند!

نشست سخنگویان ادوار قوه قضائیه دوشنبه 10 اردیبهشت در ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد.

وزیر امورخارجه گفت: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین خواهد شد و در این راستا استثنا و تجاهل نسبت به هیچ کدام از کشورها پذیرفته نیست.

داستان سردار علیرضا عسگری بازنشسته سپاه و اولین فرمانده رسمی سپاه لبنان و معاون بازرسی وزارت دفاع در دولت خاتمی از آنجا آغاز شد که این فرد در 18 آذر 1385 در جریان سفری به ترکیه، ناپدید شد.

همایش فرهنگی و هنری روز ملی خلیج فارس دوشنبه 10 اردیبهشت 1402 با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در محوطه مجموعه فرهنگی برج آزادی برگزار شد.