جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: بعضاً اقدامات و آرای قضات علاوه بر جنبه‌های حقوقی و قضایی، جنبه‌های اجتماعی نیز پیدا می‌کنند؛ ولو آنکه ما نخواهیم و جز اراده ما نیست.

وزیر صنایع آفریقای مرکزی با وزیر امور خارجه رایزنی کرد.

جمعی از معلمان سراسر کشور 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: معلم‌ها و کارگران امروز دچار مشکلاتی هستند. با توجه به نقش و اهمیت معلم و کارگر باید به این اقشار توجه ویژه شود.

نمایندگان مجلس با تصویب جدول شماره 9 بودجه 1403 درباره هزینه‌های متفرقه موافقت کردند.

انتقاد محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه از صدور برخی احکام که در آن ابعاد اجتماعی، ملی و بین‌المللی موضوع در نظر گرفته نمی‌شود.

گروهبان یکم «فرهاد آبتین» مجروح حمله تروریستی جیش‌الظلم به گشتی‌های پلیس در سیب‌وسوران است که بعد از اصابت تیر خلاص زنده مانده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: سپاه نیروی رسمی نظامی ایران و نیرویی است که مهمترین نقش را در تامین امنیت ملی و حفاظت از مرزهای سرزمینی ایفا کرده است.

قطع یک هفته ای سامانه ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت که با سکوت مسوولان ثبت احوال همراه شده، باعث سرگردانی و عصبانیت مراجعه کنندگان شده است.

مجلس یازدهم در یک دستاورد جمعی و برای نخستین بار در تاریخ مجالس؛ جداول بودجه را در صحن علنی به رأی نمایندگان گذاشت.

کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف کرده است و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است.

رییس جمهور کشورمان گفت: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.