جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در مسابقات جهانی را تبریک گفته و اظهار داشت:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال 1403 مربوط به منابع را تصویب کردند.

ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل اجاره بهای املاک مسکونی با رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصلاح شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

سعیدی مبدأ انتشار این ادعا را رسانه‌ها وابسته به ضدانقلاب می‌داند. سعیدی گفته است که ایرج مصداقی این خبر دروغ را منتشر کرده است.

پدیده مهاجرت چهره‌های برجسته در سال‌های اخیر در بین هنرمندان با فاصله زمانی طولانی اتفاق می‌افتاد، اما شرایط پرالتهاب پاییز 1401، این روند را به اوج خود رساند.

بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول بودجه) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی امروز - دوشنبه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

صدام می‌گفت من ادامه حکومتم را مدیون جوانان سازمان مجاهدین خلق هستم.

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان که تا پیش از این هر نوع مجازات صهیونیست‌ها را ورود به تله جنگ نتانیاهو می‌دانست اکنون پس اقدام قاطع و بازدارنده ایران می‌گوید: درگیری با ایران، برای نتانیاهو زیان‌آور بود.

اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.

روزنامه اعتماد ضمن انتشار نوشته‌ای، به «بیم و امیدهای صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه 30سالگی این مؤسسه» پرداخت.

بنیامین نتانیاهو، تقلای بسیاری در دشمنی با ایران کرد، اما اکنون در حال از پا در آمدن و در آستانه تعقیب بین‌المللی به جرم نسل‌کشی است. می‌توان او را در اصطلاح صهیونیستی، «اردک در حال شکار شدن» نامید.

اینجاست که به آقایان استادان طرفدار لیبرالیسم می‌توان گفت شما را با این رفتارتان هم قضاوت می‌کنند. عاشق لیبرالیسم و گریز از روبه‌روشدن با رسانه‌های مخالف؟! حاشا و کلا!

یکی از تحلیلگران آمریکایی می‌گوید؛ مقامات آمریکایی و اروپایی در شورش مردم آمریکا و اروپا علیه صهیونیست‌ها نقش زیادی داشته‌اند.