جمعه 21 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه‌ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده‌های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران گفت: اگر سنگ‌اندازی نشود، می‌توان به حضور اتوبوس‌های تازه‌نفس چینی تا پایان سال در تهران امیدوار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس در مجلس دوازدهم حضور داشته باشند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه، عقلانیت وجه غالب عملیات وعده صادق بود، گفت: عبور از لایه پدافندی ناتو و سپر پدافندی رژیم صهیونیستی دست برتر جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار تهران از حضور 50 درصد از اتباع کل کشور در استان تهران خبر داد و گفت:‌در سطح اتباع غیرمجاز در تلاش هستیم که این اتباع دستگیر و از کشور خارج شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس در مجلس دوازدهم حضور داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی گفت: در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، راه‌حل مشکلات کشور را مشارکت مردم در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نظر مردم اعتنا نمی‌کنیم، آن‌ها در مسائل اقتصادی و سیاسی حامی ما نخواهند بود. باید مشارکت واقعی در همه...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی رمز توفیق برجام را حمایت 80 درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد 80 درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره ملی امتنان از کارگران که امروز (سه شنبه) برگزار شد؛ از تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم سخن گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌افزایی مسئولان بنیاد ملی نخبگان و جمعی از نمایندگان خانه ملت به منظور ایجاد بستر‌های مناسب برای افزایش حمایت از نخبگان در محل بنیاد برگزار شد. در این نشست، سید سلمان سیدافقهی؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه این بنیاد خانه نخبگان است، گفت: افتخار می‌کنیم که بنیاد ملی نخبگان با تدبیر مقام معظم رهبری و دغدغه‌مندی ایشان نسبت به موضوع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، با اشاره به قرارگیری در آستانه نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران، گفت: ویژگی متفاوتی که آئین نود سالگی دانشگاه تهران نسبت به برنامه‌های هفتاد و هشتاد سالگی دارد، این است که تلاش کردیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر نفت گفت: در دو سال اخیر رشد 60 درصدی در تولید نفت کشور رخ داد که این دستاورد حاصل برنامه‌ریزی در دولت سیزدهم در بخش نفت بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس ستاد کل نیروهای مسلح، عملیات وعده صادق را پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت.