سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

خبرگزاری تسنیم

در پی اعلام شهادت رئیس جمهور و همراهان‌شان مراسم شروع به کار رادیو تبیین در دومین سال فعالیت عقب افتاد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان را تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان‌شان در حادثه سقوط هلی‌کوپتر را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق خط مشی رئیس جمهور شهید یک روز هم نباید کار تعطیل شود.

خبرگزاری تسنیم

4 جوان ایرانی با اتکا به دانش و خلاقیت خود، گامی بلند در مسیر خودکفایی صنعت خودرو برداشتند و موفق به تولید نمونه اولیه سنسور نور و باران برای خودرو شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. تقارن آسمانی شدن این خادم جمهور با میلاد امام مهربانی‌ها، امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) که در راه خدمت به مردم و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد، به صفای باطن و اخلاص...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی، فرمانده کل ارتش و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام هایی جداگانه تسلیت گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مدینه منوره تاکید شد که در تمامی برنامه‌های زائران ایرانی در سرزمین وحی بزرگداشت این شهدا و حفظ آرامش زائران برای انجام اعمال حج محور و اولویت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه‌های شهید بهشتی و امیرکبیر در سوگ شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش به عزا نشستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی برای رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و هیئت همراه ایشان را در سانحه دردناک سقوط بالگرد تسلیت گفت. در پیام نبیه بری به این منظور آمده است: جمهوری اسلامی ایران و کل جهان اسلام و همچنین ما در لبنان گروهی از رهبران پیشتاز را از دست دادیم که انقلاب را همراهی می‌کردند....

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی تاکید کرد: به محضر فرمانده معظم کل قوا و مردم بصیر ایران اطمینان می‌دهیم رزمندگان این دژ مستحکم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، همچون گذشته آماده جانفشانی در تحقق آرمان‌های نظام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام رئیس پارک ملی علوم، فناوری نرم و صنایع فرهنگی ایران به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام مقدس ایرانِ اسلامی از جمله امام جمعه فقید تبریز، وزیر انقلابی امور خارجه و سایر شهدای این صانحه هوایی را به پیشگاه حضرت،...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از وقوع حادثه غم انگیز روز گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهان وی شد، نرخ ارز در پی سودجویی دلالان چند ساعتی با افزایش روبرو شد اما از ابتدای امروز دوباره با روند کاهشی، به نرخ قبلی بازگشت.