دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: رئیس جمهور در سال‌های اخیر به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بودند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور پیشین با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و اعضای هیات همراه وی در فاجعه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در ابتدای این جلسه ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) و تسلیت عروج ناگهانی آیت الله رئیسی و هیات همراه در سانحه ناگوار بالگرد، ایشان را انسانی خدوم، مردمی، مخلص و ولایی خواند که جز برای رضای خدا و مردم عزیز ایران کار نکرد و شهادت حق او بود. وی تصریح کرد: بیش از سه سال در کنار این مرد بزرگ کار کردیم و در ادامه نیز با قدرت، قوت، اعتماد...

وب‌گاه خبر آنلاین

دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور، با صدور بیانیه مشترکی شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه فوق العاده هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و ضمن تصویب دو مصوبه پیشنهادی، برنامه ریزی لازم برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی و هیات همراه انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخبر از همه اعضای دولت خواست بدون هیچ گونه وقفه و تعلل و با همان روحیه و توان همیشگی به کار خود ادامه دهند تا آنجا که در امورات کشور و رسیدگی به مشکلات مردم هیچ خللی وارد نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه فوق العاده امروز هیات دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: چارچوب و پایه‌های نظام، مستحکم و سایه رهبری مستدام است و در اداره کشور کوچکترین مشکلی پیش نخواهد آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیامی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: مسیر خدمت که عهد دولت رئیسی با مردم بود، با سرعت خوب پیش می‌رود و وفاق و وحدت خوبی بر دولت حاکم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام فتاح بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا شهادت در میدان خدمت و مأموریت خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس فقید جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، شهادت رییس جمهوری و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.