سه‌شنبه 1 خرداد 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در مراسم تجلیل از فجریاوران و کمیته های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، هدف از گرامیداشت ایام دهه فجر و سوم خرداد را زنده نگه داشتن یاد شهدا و دلاور مردانی خواند که در برابر قدرت های سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را با یک دقیقه سکوت آغاز کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی واقعه ناگوار اتفاق افتاده برای حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و مغتنم جمهوری اسلامی و درگذشت شهادت‌گونه ایشان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویات مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای به تبیین پیرامون جنبه‌های مختلف شهادت ایشان پرداخته و شهادت ایشان را به مردم شریف ایران، حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا و رهبر معظم...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس پیشگیری فراجا به دو الزام اساسی کلانتری ها اشاره کرد و گفت: مهارت و دانش کارکنان کلانتری‌ها به عنوان دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری‌ها و پاسگاه ها مدنظر قرار داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای نگهبان گفت که سانحه ناگوار سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رییسی و همراهانشان داغ سنگینی بر دل مردم ایران نشاند و روزی تلخ را در تاریخ ایران عزیز رقم زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش المجاهدین فلسطین شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراهشان را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی طیب نیا، وزیر اسبق اقتصاد در پی شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراهش در سانحه بالگرد، پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش المجاهدین فلسطین با انتشار بیانیه ای، شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراهشان را در سانحه سقوط بالگرد به ملت و دولت ایران تسلیت گفت و تاکید کرد مواضع آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان در حمایت از ملت فلسطین را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه وی در سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی، مشاور مقام معظم رهبری و وزیر اسبق اطلاعات در پیام هایی جداگانه تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اهالی فرهنگ و هنر در پی شهادت خادمان ملت ایران در پیامی با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم ایران ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد در سی‌ام اردیبهشت، تمام مردم علی الخصوص جامعه هنر سوگوار شدند و بخش زیادی از هنرمندان نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله جنتی گفت: آیت‌الله رئیسی مردمی و پرتلاش بود و یاد خادمان مخلص از خاطر مردم نخواهد رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: سربلندی، ایران، اسلامی مرهون مجاهدت علما و فرزندان برومندی است که در مکتب انسان ساز اسلام درس عشق و ایثار آموخته.