دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده مراسم بدرقه شهدای سانحه بالگرد، فردا ساعت 9:30 صبح پیکر شهدا در تبریز بدرقه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش را تسلیت گفت. متن پیام فرمانده کل ارتش بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا در قاموس سالکان الی الله و اهالی خدمت و ایثار،...

خبرگزاری تسنیم

شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، موجب شد تا بسیاری از مسئولان فرهنگی و هنری کشور در پیام‌هایی این واقعه را به جامعه هنری و ملت ایران تسلیت بگویند.

وب‌گاه گسترش

به دلیل درگذشت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و اعلام عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری، اجرای نمایش‌ها در سراسر کشور برای مدت یک هفته لغو شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل ارتش در پیامی شهادت رییس جمهور خدمتگزار، صادق الوعد و خستگی ناپذیر وجهادگران خدوم را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

سه شنبه پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه از میدان شهدای تبریز به‌سمت فرودگاه بدرقه خواهند شد و از آنجا به تهران منتقل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل ارتش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش، گفت: مردم بزرگ کشورمان با روحیه جهادی مسیر شهدای خدمت را ادامه می دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد. بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجال صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَلوا تَبدیلًا در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال 61 هزار تومان بازگشت. از زمان اعلام حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور نرخ ارز در بازار آزاد که در حال ریزش بود و به پله 56 هزار تومان رسیده بود به یک باره در کانال‌های تلگرامی روند صعودی به خود گرفت و به کانال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعلام عزای عمومی پس از وقوع حادثه ناگوار از قبیل بلایای طبیعی یا حوادث تروریستی با تلفات زیاد یا درگذشت شخصیت‌های برجسته از سوی حکومت اعلام می‌شود. در برخی موارد عزای عمومی با تعطیلی سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و بازار همراه می‌شود، ولی در ارتباط با پنج روز عزای عمومی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری تا لحظه ارسال این گزارش روز تعطیلی اعلام نشده است. سخنگوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی با ارسال پیام های جداگانه به «محمد مخبر» مدیر قوه مجریه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناشبت شهادت آیت الله رئسی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت.

وب‌گاه عصر ایران

در برخی موارد عزای عمومی با تعطیلی سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و بازار همراه می‌شود، ولی در ارتباط با پنج روز عزای عمومی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری تا لحظه ارسال این گزارش روز تعطیلی اعلام نشده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: آیت‌الله رئیسی انس و الفت خاصی به جامعه ورزش داشتند و همواره پیگیر مشکلات ورزشکاران ما بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کل بانک مرکزی در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی گفت: مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.