دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌ها و مقامات اقتصادی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، اعضای محترم دولت، ملت بزرگ ایران و مدیران و کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور تسلیت گفت. متن پیام تسلیت محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی بدین شرح است: مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: آیت‌الله رئیسی در سال‌های اخیر نیز به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پادشاه بحرین در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه هوایی سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور مردمی را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناشبت شهادت آیت الله رئسی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته نگهداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کرد که نام، خاطرات و نقش آفرینی‌های "سیدالشهدای خدمت"همواره زنده بماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم "مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَلُوا تَبدِیلًا" خادم الرضا رییس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهور) و همراهان پیام تسلیت صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، متن پیام به این شرح است:

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش این قول را می‌دهد که بیشتر از گذشته با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها طی کند تا راه آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهان پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

مرکز ملی فضای مجازی با صدور اطلاعیه‌ای شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از مقامات دیگر را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت ابراهیم رئیسی آمده است: او در اوج آرامش و سکینه قلبی، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت پرافتخار رئیس جمهور محبوب و سایر شهدای عالیقدر را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: رئیسی در اوج آرامش و سکینه قلبی، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی پیامی شهادت آیت‌الله رییسی را تسلیت گفت. پیام وی بدین شرح است: با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان...