یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه مشرق نیوز

موسیقی ایران در سالی که گذشت شاهد و ناظر خداحافظی ابدی تعداد زیادی از هنرمندان عرصه های مختلف موسیقی بود که متاسفانه پیدا کردن جایگزین شایسته‌ای برای آنها دور دست به نظر می رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل برج میلاد گفت: این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

وب‌گاه عصر ایران

بهنام بانی خواننده ایرانی در استرالیا پستی در حال خوانندگی زیر باران با عنوان: «یه تیکه دلی و یهویی از آهنگ بارون؛ زیر بارون کنار اوپراهاوس» منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

آراز داره تروسیان خواننده و آهنگساز، قطعه "ساری آقجیک" یا "دامن کشان" را باز تنظیم کرده و با ترکیب دو زبان فارسی و ارمنی خوانده است و در آستانه نوروز 1403 منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با ماه رمضان 1445 و در آستانه عید نوروز، نماهنگ «انرژی مثبت» با صدای علی اکبر قلیچ منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انجمن موسیقی ایران فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را در چهار بخش اصلی منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن موسیقی ایران فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان را در چهار بخش اصلی؛ «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی نواحی»،«موسیقی کلاسیک» و «آهنگسازی» منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوروز 1373 استاد محمدرضا شجریان برای ویژه برنامه تحویل سال، مهمان تلویزیون بود و به اصرار هرمز شجاعی مهر، قطعه آوازی را به صورت زنده اجرا کرد. نوروز 1373 استاد محمدرضا شجریان برای ویژه برنامه تحویل سال، مهمان تلویزیون بود و به اصرار هرمز شجاعی مهر، قطعه آوازی را به صورت زنده اجرا کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

نوروز 1373 استاد محمدرضا شجریان برای ویژه برنامه تحویل سال، مهمان تلویزیون بود و به اصرار هرمز شجاعی مهر، قطعه آوازی را به صورت زنده اجرا کرد.

خبرگزاری تسنیم

تهران، انزلی، قشم و کیش میزبان کنسرت‌های اهالی موسیقی در روزهای نوروز 1403 خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر ملی ایران آخرین اجرای سال 1402 را با رهبری روی صحنه برد که بیشتر او را به عنوان نوازنده‌ای درجه یک می‌شناسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کادر فنی تیم بانک شهر می‌گوید که تسویه حساب با همه کشتی‌گیران، مربیان و عوامل برگزاری جام باشگاه‌های جهان در هر دو تیم بانک شهر و شازند انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم

در هفتمین سالگرد درگذشت افشین یداللهی، شاعر مراسم بزرگداشت «به نام ایران» با یاد و خاطره این شاعر فقید برگزار شد و از نماهنگ ترانه «من عاشق ایرانم» با صدای این شاعر رونمایی شد.