یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 تا 27 فروردین ماه با مجموعه‌ای از برنامه‌های هنری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

«چهارگاه» عنوان برنامه‌ای است با اجرای محمد اسماعیل آذر که با حضور حسام‌الدین سراج، حسن بلخاری و متین رضوانی هر شب در سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ همزمان با فرارسیدن بیستم فروردین‌ماه، سالروز شهادت علمدار هنر انقلاب شهید سیدمرتضی آوینی جزئیات برنامه‌های گرامیداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» اعلام شد. آیین‌های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی دوشنبه 20 فروردین ماه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان حوزه هنری انقلاب اسلامی در حرم امام راحل و تجدید بیعت...

خبرگزاری تسنیم

دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی (گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی) از 20 تا 27 فروردین‌ماه 1403 با مجموعه‌ای از برنامه‌های هنری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آلبوم تصویری مناجات‌خوانی «هفت آن» به آهنگسازی فرید سعادتمند و آواز حسن عبدی‌نیشابوری، کاری از خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلبوم تصویری «هفت آن» با صدای حسن عبدی‌نیشابوری تولید و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. آلبوم «هفت آن» به آهنگسازی و طراحی آواز فرید سعادتمند شامل هفت قطعه است که به سفارش دفتر موسیقی سیما در خانه تولیدات مرکز جوان سیمرغ تولید شده و از امروز شنبه 18 فروردین در دسترس علاقمندان قرار دارد. محمدمهدی سیار انتخاب اشعار، کیان یاقوتی کارگردان، سید محمدصادق...

خبرگزاری تسنیم

کنسرت گروه موسیقی «راستان» به خوانندگی حسین نورشرق و سرپرستی آزاده امیری، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معتقد است که در ماجرای برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان، پای قانون ایستاده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از چهار دهه است، که از دو قطبی سازی فضای موسیقی در داخل کشور سپری می شود. یک مرزبندی عجیب که توسط مسئولان فرهنگی وقت کشور صورت گرفت و آن را به دو دسته موسیقی «مجاز» و «غیر مجاز» یا همان «وطنی» و «لس آنجلسی» به ویژه در سبک موسیقی پاپ تقسیم بندی نمودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین جشنواره سحری‌خوانی و مناجات‌خوانی ایرانیان با عنوان جشنواره موسیقی «ماهور» همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی 31 فروردین روز گندم و نان، 20 اردیبهشت روز گل محمدی و گلاب، 31 مرداد روز عسل، 25 شهریور روز خرما، 5 آبان روز زعفران، 7 آبان روز انار و 4 آذر روز زیتون در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحسن حسینی دبیر دومین جشنواره «ماهور» با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری انجمن موسیقی ایران، مرکز موسیقی حوزه هنری، بنیاد رودکی و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ایام پر فیض ماه مبارک رمضان، دومین جشنواره «ماهور» را با برنامه‌هایی همچون شعرخوانی مناجات، نشست‌های تخصصی نقد و بررسی، اجرای ساز...

خبرگزاری تسنیم

قهرمان سابق کشتی آسیا تأکید کرد، کسب سهمیه المپیک در شرایطی ارزشمند است که شانس مدال داشته باشیم، این رقابت‌ها سیاهی لشگر نمی‌خواهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم حرف‌هایی صریح درباره اوضاع موسیقی و برنامه‌هایش برای سال 1403 را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین مهدویان زمان پخش زخم کاری 3 را اعلام کرد محمدحسین مهدویان زمان پخش زخم کاری 3 را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدحسین مهدویان با انتشار تصویر تازه‌ای از فصل سوم سریال «زخم کاری» اعلام کرد پخش این سریال از اواسط بهار آغاز می‌شود:

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1402، چهار هزار و 970 نوبت کنسرت برگزار شد که اگر 2 ماه محرم و صفر را از این فهرست حدف کنیم به میانگین حدود 500 نوبت اجرا در هر ماه از سال می‌رسیم.