جمعه 4 خرداد 1403

نمایشگاه بین‌المللی کتاب به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایشگاه بین‌المللی کتاب به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست

تهران - ایرنا - سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال جاری همگام با بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی و در راستای حفاظت از محیط زیست به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در راستای اجرای ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی و پیرو مکاتبات دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری همگام با بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی و در راستای حفاظت از محیط زیست به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست.

«رادیو نمایشگاه» سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در پیام‌هایی، غیرقانونی بودن توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی زیر 6 میکرون را با هدف اطلاع‌رسانی برای کتاب دوستان و اهالی فرهنگ به عنوان طلایه‌داران فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط‌زیست، به اطلاع مخاطبان این نمایشگاه می‌رساند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حالی به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست که فروشگاههای زنجیره‌ای سراسر کشور از ابتدای هفته زمین پاک از سوم تا نهم اردیبهشت به این پویش که تا 21 تیر ماه و روز جهانی بدون پلاستیک ادامه دارد، پیوستند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

0 نفر
کیمیا عبدالله پور

برچسب‌ها

پرونده خبری

نمایشگاه بین‌المللی کتاب به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» پیوست 2