یک‌شنبه 13 خرداد 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه گسترش

براساس برنامه هفتم توسعه، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران باید از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده اجرایی شود. این تکلیف قانونی باید از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا درآید.

وب‌گاه گسترش

5 خردادماه امسال، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری تصویب نامه 9 اردیبهشت هیئت وزیران در خصوص استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال 1403 را در تاریخ 16 اردیبهشت به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نیمه اول خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 6 و نیم میلیون نفری نرخ فقر در دولت سیزدهم خبر داد و ایجاد سالانه بیش از یک میلیون فرصت شغلی را از افتخارات دولت آیت الله شهید رئیسی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تصویب‌نامه مصوب جلسه مورخ 1403/02/09 هیأت وزیران در خصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403» طی نامه شماره 24629 در تاریخ 1403/02/16 ابلاغ شد. به گزارش عرشه آنلاین، بدین ترتیب ماهانه تا ده ماه هر یارانه‌بگیر ماهانه یارانه 220 هزارتومانی را دریافت خواهد کرد. اجرای طرح کالابرگ الکترونیک بعد از نمره قبولی مردم به اجرای این طرح و با تصویب هیات وزیران تا پایان امسال و با اعتباری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

، طبق گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود. طبق گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود. ، صولت مرتضوی، وزیر کار درباره تاریخ همسان سازی گفت: تاریخ آغاز اجرای برنامه هفتم، از اول فروردین 1403 است. هرگونه اصلاح در احکام بازنشستگان از اول فروردین اعمال...

وب‌گاه گسترش

وام ودیعه مسکن در تهران تا سقف 200 میلیون تومان قابل پرداخت است. رقم وام ودیعه مسکن در مراکز استان‌ها به 150 میلیون تومان می‌رسد و مستاجران ساکن سایر شهرها 100 میلیون وام ودیعه مسکن می‌گیرند. وام مستاجران در روستاها تا سقف 40 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی جامع الاطراف خواند و با اشاره به خدمات وی به کشورمان، گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صولت مرتضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور در جمع خبرنگاران درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: یکی از سفارشات اکید شهید آیت‌الله رئیسی به ما، تداوم اجرای طرح کالابرگ بود اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد صولت مرتضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور در جمع خبرنگاران درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: یکی از سفارشات اکید شهید آیت‌الله رئیسی به ما، تداوم اجرای طرح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدصولت مرتضوی، وزیر کار گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

منتخب تربت حیدریه اعلام کرد: ما امیدواریم که با حل شدن مشکلات نهایی در مصوبه همسان‌سازی، این مصوبه در ماه خرداد به مرحله نهایی و اجرایی برسد.

وب‌گاه الف

وزیر کار گفت: ادامه پرداخت یارانه به شکل کالابرگ نیازمند به برخی مجوزها است و پیش‌نویسها آماده و تدوین شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار گفت: سامانه جامع اطلاعات بازار کار یکی از تکالیف بر زمین مانده از سال 90بوده که در 2هفته آینده از آن رونمایی خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دستور العمل پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری ها پس از 12سال، از سوی معاونت امور دهیاریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بازنگری و اصلاح و برای اجرا به استانداران ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دستور العمل پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری ها پس از 12سال، از سوی معاونت امور دهیاریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بازنگری و اصلاح و برای اجرا به استانداران ابلاغ شد.