یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات طرح حمایت از مادران نیازمند دارای کودک شیرخوار و زیر دو سال را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزئیات طرح وزارت رفاه برای حمایت از مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار نیازمند اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به اعلام دولت، استقبال از یارانه تشویقی عاملی شد که دولت تصمیم بگیرد که این طرح را ادامه دهد و اجرای آن را به سه ماه محدود نکند. به این ترتیب در کنار یارانه 300 یا 400 هزار تومانی هر فرد می‌تواند یارانه 220 هزار تومانی را نیز استفاده کند که جمع آن حدود 520 یا 620 هزار تومان می‌شود. بنا به اعلام دولت، استقبال از یارانه تشویقی عاملی شد که دولت تصمیم بگیرد که این طرح را ادامه دهد. با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح کالابرگ فجرانه مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت که در این میان خیلی‌ها خواستار ادامه این طرح شدند. طرح کالابرگ فجرانه مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت که در این میان خیلی‌ها خواستار ادامه این طرح شدند. درحالی پرداخت و توزیع کالابرگ الکترونیک به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت و مجلس در دستور کار قرار گرفته است که کارشناسان نسبت به کسری منابع این سیاست هشدار جدی می‌دهند. گزارش‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان معتقد است: رقم یارانه‌های انرژی بالاست و اگر این بخش را بتوانند کنترل کنند، رقم کسری بودجه نیز اصلاح می‌شود. در مقابل، دیگر نیاز نیست که به مردم فشار مالیاتی بیاورند.

وب‌گاه گسترش

سعید تبریزیان گفت: از هم اینک باید به فکر ارزشمند کردن ماهیت و قدرت نمایندگان کارگری در شورایعالی کار باشیم. متاسفانه کانون ها و تشکلات کارگری و کانون مجامع صنفی در پای میز مذاکرات وزیران و معاونینشان به آنها اجازه ورود و پیگیری حقوق قانونی را ندارند و در پای میز مذاکرات این نمایندگان بیشتر شنونده هستند تا تصمیم گیرنده و حرف آخر را وزیر با اعمال نفوذتحمیل میکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به‌مدت سه ماه و در برگیریِ 60 میلیون نفر، این احتمال وجود دارد که دولت بخواهد مجدداً آن را عملیاتی کند. دولت سال گذشته در دهه‌ی فجر اعلام کرده بود که برای حمایت از اقشار مختلف جامعه خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر طرح فجرانه‌ی کالابرگ الکترونیکی را اجرا می‌کند. این طرح از نیمه‌ی بهمن 1402 تا 19 اردیبهشت‌ماه 1403 به‌مدت سه‌ماه عملیاتی شد. طرحی که در آن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

درآمد یارانه بگیران به زودی بازنگری می‌شود درآمد یارانه بگیران به زودی بازنگری می‌شود. به نظر می‌رسد هدف دولت در بازنگری هر ساله درآمد خانوار‌ها و حذف برخی افراد با درآمد مطلوب، افزایش سهم دهک‌های نخست است. براساس قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت به تجدیدنظر افرادی که یارانه آن‌ها حذف شده و حذف یارانه خانوار‌های غیرمشمول حمایت دولت اقدام...

وب‌گاه گسترش

علی رضایی گفت: امیدواریم با استمرار تخصیص کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف ما شاهد هرچه بهتر شدن شرایط اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف جامعه باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند. بر اساس تبصره 8 بند 6 قانون بودجه 1403 «سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تجدیدنظر در مورد افرادی که یارانه آنها حذف شده و همچنین نسبت به حذف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت‌به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تخصیص کالا برگه الکترونیک به اقشار ضعیف جامعه حرکت خوب دولت بود که باید استمرار داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست اداره کل کار استان تهران گفت: در سال 1402 بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد 162 هزار و 872 نفر مشغول به کار شدند که حاکی از تحقق بیش از 108 درصدی تعهد ابلاغ شده به استان تهران بوده است.