شنبه 12 خرداد 1403

وزارت کشور

وزارت کشور

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بر خلاف روز دوم که با حضور علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همان لحظات ابتدایی آغاز ثبت با هیجان آغاز شده بود با آرامش کامل آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1403، دقایقی پیش آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی اولین نامزد شاخص روز اول انتخابات ریاست‌جمهوری بود. ورود او به ستاد انتخابات وزارت کشور با همراهی امیرحسین ثابتی، نماینده جریان پایداری در مجلس، نشان داد که او همچنان از خاستگاه خود و پیگیری تفکرات این جریان فکری حمایت می‌کند. ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از روز پنج‌شنبه آغاز شد و تا روز گذشته (دومین روز از ثبت‌نام نامزدها) چهار چهره شاخص ثبت‌نام کردند. سعید جلیلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سومین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت 8 صبح امروز (شنبه) 12 خرداد ماه در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شد. گفتنی است؛ از چهره‌هایی که تا پایان روز دوم درستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده اند می‌توان به سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب...

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از ارائه لایحه نرخ سرویس مدرسه به شورای شهر تهران خبر داد و اظهارداشت: سعی کردیم قیمت‌های پیشنهادی در لایحه نرخ سرویس مدرسه را بگونه‌ای تعیین کنیم که هم خانواده‌ها راضی باشند و هم رانندگان، متقاضی انجام این خدمت رسانی باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از ارائه لایحه نرخ سرویس مدرسه به شورای شهر تهران خبر داد و گفت: سازمان تاکسیرانی نیز از اواخر ماه گذشته سازو کار ساماندهی سرویس مدرسه را آغاز کرده است

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی بازهم هوس پاستور کرده است، او که در انتخابات 1400 در آخرین لحظات پا به ساختمان وزارت کشور گذاشته و کاندیداتوری اش را به ثبت رسانده بود اینبار منتظر بقیه نماند و همان روز اول نامش را وارد لیست کاندیداها کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی رسانه ها خبر داده اند که احمدی‌نژاد دوباره می‌آید، زاکانی هم دوباره احساس تکلیف کرد کرد!

وب‌گاه فرارو

سعید جلیلی می‌توانست دومین معمای بزرگ انتخابات چهاردهم باشد. اما این یکی هم سریع عمل کرد و علاوه بر اینکه پنجشنبه نام نویسی کرد، تا الان یک دوجین پست جنجالی در شبکه‌های اجتماعی گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیست که نداند همین ها که جلوی دوربین ها شعار مبارزه با پدرخوانده ها می دهند خودشان اصل پدرخوانده اند و پشت دوربین ها با دیگر پدرخوانده ها فالوده می خورند و کیست که در سال 1403، هنوز این شعارهای نخ نما شده را باور کند؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پس از انتشار توییت امروز لاریجانی، چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی آن را توهین به شهید رئیسی دانستند. پس از انتشار توییت امروز لاریجانی، چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی آن را توهین به شهید رئیسی دانستند. علی لاریجانی گفته بود "‌برای عبور از موانع، باید از روش‌های منسوخ، ارتفاع بگیریم" نوشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده که روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به مقر وزارت کشور می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبد الناصر همتی برای ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.