یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشستی با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی نتایج نهایی تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بنا به دعوت رستم مینیخانوف رئیس جمهوری تاتارستان روسیه برای شرکت در این اجلاس به کازان سفر کرده است، در این آیین حضور داشت. علاوه بر رئیس‌جمهوری تاتارستان، برخی معاونان نخست‌وزیر روسیه و دیگر مقامات این کشور همچون دستیار رئیس‌جمهور و معاون شورای فدراسیون (مجلس علیا) حضور داشتند. از کشورهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بازار سهام تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه گسترش

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام به ارسال یک نامه جهت اصلاح ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل یا نگهداری گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها کرده است. این تغییرات به منظور افزایش شفافیت و کنترل بهتر بر روند تجارت این موارد ارزشمند صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون پیشین وزیر اقتصاد‌، با اشاره به روایت مراجع بین المللی از وضعیت اقتصاد ایران در دهه 90 گفت: بانک جهانی دهه 90 اقتصاد ایران را به دهه از دست رفته تعبیر می‌کند.

وب‌گاه گسترش

نادر بذرافشان گفت: خروجی توافق این بود که ضوابط ثبت موجودی طلا فقط برای سه گروه الزامی شود. اولین گروه افرادی که به قصد تجاری اقدام به ورود کالای مشمول به کشور داشته باشند، گروه دوم اشخاصی که به قصد تجاری اقدام به خروج کالای مشمول از کشور را دارند و گروه سوم تولیکنندگان گروه کالایی یعنی کسانی که طلا استخراج شده از معدن را به شمش تبدیل می کند. مابقی افراد فعال در صنف طلا ملزم به ثبت...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دولت با اشاره به محکومیت ساداتی نژاد نوشت: برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته، که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهادهای نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد.

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد که همکاران صنفی درباره ثبت موجودی طلا، هم از جنبه امنیتی و هم از لحاظ مسائل مالیاتی، ابهاماتی داشتند. همچنین، آنها متقاعد نشده بودند که چرا باید موجودی طلا ثبت شود.

وب‌گاه فرارو

برخلاف موارد مشابه فساد در گذشته که از ابتدا تا آخر قوه قضائیه یا نهادهای نظارتی بیرون از دولت به پرونده‌های فساد ورود کرده و در اغلب موارد با ایستادگی دولت وقت هم مواجه می‌شدند، در این دولت رویه کاملاً برعکس بود. ابتدا خود دولت سیزدهم این فساد را کشف کرد و در ادامه برای بررسی‌های دقیق‌تر به قوه قضائیه سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط پرداخت وام 300 میلیون تومانی در بانک دی اعلام شد. شرایط پرداخت وام 300 میلیون تومانی در بانک دی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاینافرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. بانک تنها به منظور پوشش هزینه‌های جاری کارمزد چهار درصدی برای این طرح تسهیلاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به قول برخی کارشناسان این حجم وسیع از فسادهای مالی که از هزینه سازه‌های کشور هم فراتر رفته در حالی صورت گرفته که در کشور، مطالب زیادی درباره مبارزه با فساد گفته می‌شد ولی خبری از مبارزه واقعی با فساد در میان نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی رئیس قوه قضاییه از حکم سه سال زندان وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده فساد چای دبش خبر داده که سخنگوی دولت مدعی شده که نظر دستگاه های نظارتی درون و خارج دولت و بسیاری از حقوقدانان این است که جرمی اتفاق نیفتاده و تخلف بوده است.