یک‌شنبه 13 خرداد 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دستور العمل پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری ها پس از 12سال، از سوی معاونت امور دهیاریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بازنگری و اصلاح و برای اجرا به استانداران ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت مطلوب و رو به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور و گزارش‌های مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در این رابطه و پیش‌بینی‌های آنها درباره استمرار این روند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی را مامور کرد تا این گزارش‌ها را جمع‌آوری و نسبت به اطلاع‌رسانی موثر از آنها به افکار عمومی اقدام لازم را به عمل آورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: بر اساس قانون بهبود محیط کسب و کار دولت مکلف شده بود شرایط سخت و دشوار و غیر ضروری را از مجوزهای کسب و کار که مصوبه هیات وزیران را داشت، بردارد و کار را برای فعالین اقتصادی تسهیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری از سرپرست وزارت امور خارجه خواست تا به طور جدی اقدامات حمایتی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق مردم فلسطین به خصوص اهالی غزه را با همان همت و تلاش شهید امیرعبداللهیان، دنبال کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری حمایت و پیگیری حقوق مردم فلسطین به ویژه غزه را یکی از حقوق رئیس جمهور شهید بر گردن دولت دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با محکومیت شدید تداوم جنایات رژیم صهیونیستی به غزه، به خصوص حمله به محل اسکان پناهندگان در رفح، از سرپرست وزارت امور خارجه خواست تا به طور جدی اقدامات حمایتی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق مردم فلسطین به خصوص اهالی غزه را با همان همت و تلاش شهید امیرعبداللهیان، دنبال کند. سرپرست ریاست جمهوری حمایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت مطلوب و رو به بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور و گزارش‌های مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در این رابطه و پیش‌بینی‌های آنها درباره استمرار این روند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی را مامور کرد تا این گزارش‌ها را جمع‌آوری و نسبت به اطلاع‌رسانی موثر از آنها به افکار عمومی اقدام لازم را به عمل آورند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری از سرپرست وزارت امور خارجه خواست تا به طور جدی اقدامات حمایتی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق مردم فلسطین به خصوص اهالی غزه را با همان همت و تلاش شهید امیرعبداللهیان، دنبال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه امروز 15 مورد از مصوبات دولت‌های قبلی درباره اخذ مجوزهای کسب و کار حذف شد و راه برای فعالان اقتصادی تسهیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد با بیان اینکه 20 هزار میلیارد تومان از سود سهام عدالت باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است، گفت: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی می کند. وزیر اقتصاد با بیان اینکه 20 هزار میلیارد تومان از سود سهام عدالت باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است، گفت: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی می کند. انتهای...

وب‌گاه عصر ایران

برای دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند از این پس همه مجوزات کسب و کار را دریافت می کنند. بر اساس مصوبات پیشین دولت‌های کارت پایان خدمت برای دریافت مجوزها لازم بود که این مسئله امروز لغو شد و فضای بازی برای بازار کار دانشجویان هم امروز فراهم شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی دیروز با صدور اطلاعیه‌ای به بانک‌های کشور، تأکید کرد که تخلف از نرخ‌های سود موجب رقابت کاذب میان بانک‌ها می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط پایان خدمت برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد. شرط پایان خدمت برای کسانی که قصد ورود به فضای کسب و کار دارند برداشته شد. وزیر اقتصاد از حذف شرط پایان خدمت برای دانشجویانی که قصد ورود به فضای کسب و کار را دارند، خبر داد.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌های کارشناسی تاکید می‌کنند نحوه اجرا و جمعیت هدف طرح‌های تشویقی کالابرگ الکترونیک به‌گونه‌ای است که احتمال استقبال از این طرح را در سال1403 افزایش خواهد داد. همچنین گفته می‌شود که گروه هدف یارانه‌های تشویقی در مقایسه با منابع آن به شکلی سخاوتمندانه انتخاب شدند که این موضوع می‌تواند منجر به کسری منابع هدفمندسازی یارانه‌ها شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی گفت: طبق مصوبه امروز 15 مورد از مصوبات دولت‌های قبلی درباره اخذ مجوزهای کسب و کار حذف شد و راه برای فعالان اقتصادی تسهیل شد.