یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پرستار

پرستار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بعضی از ایالت‌های کانادا اجساد ثبت نشده به دلیل هزینه‌های بالای خاکسپاری رو به افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار در رابطه با اعلام اخذ یک قرارداد جدید توسط خانه پرستار گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته دبیر کل خانه پرستار، پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی را با مجوز نیروی انتظامی دریافت می‌کنند. محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: «طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.» پرستاران تجهیزات حفاظت شخصی شامل اسپری...

وب‌گاه فرارو

محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: «طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد وگفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیس انجمن مراقبت‌های ویژه ایران گفت: امسال، تعرفه بخش خصوصی تخت روز آی سی یو 12 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران اظهار داشت که سقف بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان امسال به مبلغ 35 میلیون تومان افزایش یافته است. به علاوه، تعرفه بخش خصوصی تخت روز آی سی یو نیز در سال جاری به 12 میلیون تومان افزایش یافته است. با توجه به این شرایط، برای بیمار مورد نظر، امکان ورود به بخش آی سی یو برای چند روز وجود دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رابطه عاشقانه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از اولین بازی که آنها با هم دیده شدند مورد توجه عموم قرار گرفت. عاشقانه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چگونه آغاز شد؟ ماجرای عاشقی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در سال 2016 باعث تعجب تمام جهان شده بود! رابطه عاشقانه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از اولین بازی که آنها با هم دیده شدند مورد توجه عموم قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

خانواده میشائیل شوماخر مجبور به فروش کلکسیون ساعت‌های گرانقیمت این اسطوره آلمانی فرمول یک شدند.

خبرگزاری تسنیم

خانواده میشائیل شوماخر مجبور به فروش کلکسیون ساعت‌های گرانقیمت این اسطوره آلمانی فرمول یک شدند.